Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ........ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΠΟΛΥ ΑΠΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ...................

Ελληνες ετοιμαζεστε να γιορτασετε μεσα σε κυμα χαρας το τριημερο της Αποκριας βγαινοντας στους δρομους ντυμενοι με στολες αποκριατικες .....πινοντας.....τρωγωντας....τραγουδωντας......χορευωντας. Βλεπω εικονες απο Πατρα.....απο Λουτρακι......απο Ξανθη......απο ολους τους Νομους της ερμης αυτης Χωρας που αυτους τους καιρους την ξεπουλανε.....την προδιδουν......την κλεβουν....την αφανιζουν και ομως εγω βλεπω εικονες με ΕΛΛΗΝΕΣ χαρουμενους .....να ετοιμαζονται να βγουν κατα χιλιαδες ...μα χιλιαδες στους δρομους για ξεφαντωμα.Βλεπω ΕΛΛΗΝΕΣ που ΛΕΝΕ οτι ειναι ανεργοι.....ειναι χρεωκοπημενοι......ειναι θυματα ενος σαπιου εβραικογερμανικου πολεμου -κυνηγιου για την αφανιση του Ελληνα και της Ελλαδας...και ομως εγω βλεπω Ελληνες να ετοιμαζονται να βγουν στους δρομους να κατακλυσουν την Ελλαδα μασκαρεμενοι να γιορτασουν την Αποκρια....την Καθαρη Δευτερα με βροχη (απο οτι ειδα στο ΜΕΤΕΟ) και προσπαθωντας να συνηδητοποιησω αν στην δικη μου Ελλαδα συμβαινουν ολα αυτα τα δεινα η σε καποια αλλη Χωρα που εχει μαλλον ιδιο Ονομα με την Πατριδα μου. Ναι.....και ομως ΝΑΙ ειναι η Ελλαδα μου....η ΕΛΛΑΔΑ μας και οι Κατοικοι της δεν βγαινουν στους δρομους να αντισταθουν στα Εγκληματα που διαπρατωνται σε βαρος τους....σε Εγκληματα στις επομενες γενιες μας.....σε Εγκληματα εις βαρος της Πατριδας ....να φωναξουν......να διαδηλωσουν......να επαναστατησουν.....να παλεψουν....να διεκδικησουν.......να διωξουν τους απατεωνες ....τους κλεφτες ..........και ρωταω.....αληθεια.....ρωταω .....τι κανετε ΕΛΛΗΝΕΣ????? ΜΑ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ?????? αληθεια τι κανετε????? τι ειναι πιο σημαντικο τελικα για τους Ελληνες??????αυτες τις 3 μερες θα βγειτε κατα χιλιαδες στους δρομους αλλα γιατι???? για ποιο λογο???? λετε ολοι οτι χρειαζεται εναν οδηγο (leader) για να σε οδηγησει ρε Ελληνα στην επανασταση .......στο να πεις ΟΧΙ στον αφανισμο σου. ποσα χιλιαδες-χιλιαδες ατομα θα βγουν με δυναμη και πεισμα αυτες τις 2-3 μερες ετσι ολοι μαζι χωρις κανεναν να σας οδηγει μονο και μονο να γιορτασετε......ρωταω λοιπον εγω ο ανοητoς???? ΤΙ ΓΙΟΡΤΑΖΕΤΕ ??????? ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΤΙ ΓΙΟΡΤΑΖΕΤΕ ??????
From facebook friend
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...