Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

Αισιοδοξώ γιατί θέλω να ζήσω!


 Παρακολουθούσα τις πρωινές ενημερωτικές εκπομπές για τα νέα μέτρα που θέλει να μας επιβάλει η τρόικα κι όλα τα άλλα τα σχετικά. Δεν άντεξα να ακούσω μέχρι τέλος. Άλλαξα κανάλι κι είδα μια ταινία. Έκανα ακριβώς το ίδιο που θα έκανε κι ένας καρκινοπαθής. Ένας που ξέρει ότι στο τέλος θα πεθάνει, αλλά που θέλει να ζήσει το σήμερα. Ένας που ακολουθεί τις οδηγίες του γιατρού που του συνιστά καλή ψυχολογία για να ζήσει όσο περισσότερο μπορεί. Κάπως έτσι είναι και ο Έλληνας. Ξέρει πως στο τέλος θα...
είναι ο χαμένος, θα του πάρουν ακόμη και το οξυγόνο που ανασαίνει. Τι νόημα έχει να ξέρει πως θα γίνει αυτό. Ξέρετε κανέναν που ν πάσχει από ανίατη αρρώστια να παρακολουθεί όλη μέρα συζητήσεις, έρευνες, διαγνώσεις που να λένε ότι στο τέλος θα παεθάνει. Ακόμη κι αντο κάνει στην αρχή είναι γιατί δεν το έχει συνειδητοποιήσει. Μόλις γίνει αυτό το μόνο που θέλει να κάνει είναι να ζήσει όσο καλύτερα μπορεί αυτό που του απέμεινε. Οι χημειοθεραπείες είναι σαν τα μέτρα που παίρνουν για τον ‘Ελληνα. Επώδυνες και το μόνο που κάνουν είναι να σου επιμηκύνουν λίγο το προσδόκιμο. Τι να την κάνεις αλήθεια αυτή τη ζωή. Καλύτερα να μην ξέρεις τίποτα και να συνεχίσεις τη ζωή σου μέχρι να επέλθει το μοιραίο. Έτσι και γω άλλαξα το κανάλι και είδα κάτι ευχάριστο, που μου άλλαξε τη διάθεση, που μ’ έκανε να ξεχάσω την… αρρώστια μας! Σήμερα λέω πάλι να μην την ανοίξω καθόλου την τηλεόραση. Αν τυχόν βρεθεί η θεραπεία μην φοβάστε θα το μάθω. Αλλά μέχρι τότε θα δώσω στα ζωντανά κύτταρα του οργανισμού μου την δυνατότητα να αναπνεύσουν και θα προσπαθήσω να τα κρατήσω ζωντανά, μακριά από αναλύσεις, απολύσεις, μιζέρια και καταχνιά. Ότι και να μου κάνουν, όσα και να μου πάρουν εγώ εδώ θα τους βγάλω το λάδι. Γιατί απλά δεν εξαρτάται από αυτούς πόσο θα ζήσω, από μένα εξαρτάται. Από την ψυχολογία μου. Και δεν θα τους κάνω τη χάρη να παραδοθώ. Θα παλέψω και θέλω και σένα, και σας δίπλα μου. Μην τα παρατάτε! Χαμογελάτε και να θυμάστε κανείς μας δεν είναι μόνος του! Μόνοι τους έμειναν όσοι σήκωσαν τα χέρια και παραδόθηκαν!


svou69ra
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...