Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Ρέσλερ: Δεν τηρεί τις υποσχέσεις της η Ελλάδα


Με ιδιαίτερα υψηλούς τόνους, ο Γερμανός αντικαγκελάριος Φίλιπ Ρέσλερ κατηγόρησε την Ελλάδα ότι δεν τηρεί τις υποσχέσεις της, ενώ υποστήριξε πως "κάποιες αναπτυσσόμενες χώρες κάνουν πολύ περισσότερα από την Ελλάδα για να αναπτύξουν την ...
ανταγωνιστικότητά τους".
"Δεν δίνουμε τίποτα χωρίς αντάλλαγμα. Και αυτό είναι στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής αλληλεγγύης" πρόσθεσε.

Κατά την ομιλία του σε συγκέντρωση του κόμματός του, αυτό των Φιλελευθέρων, κατηγόρησε την ελληνική κυβέρνηση για αναβλητικότητα στη λήψη των απαραίτητων αποφάσεων, κάνοντας αναφορά και σε περιστατικό, που, όπως υποστήριξε, συνέβη όταν συνάντησε τον Έλληνα συνάδελφό του:
"Έχω κι εγώ την εμπειρία μου. Συνάντησα τον Έλληνα συνάδελφό μου στο Βερολίνο και τον ρώτησα "τι θέλετε να κάνουμε για να αυξήσουμε την ανταγωνιστικότητα στην Ελλάδα;".
Μου απάντησε: "σε δύο εβδομάδες θα σου πω πώς θα λύσουμε το πρόβλημα".
Ενάμιση μήνα μετά πήγα στην Αθήνα. Η υποδοχή δεν ήταν φιλική, αλλά ήμουν εκεί. Ξαναρώτησα, ξανά η ίδια απάντηση "σε δύο εβδομάδες θα λύσουμε το πρόβλημα".
Ενάμιση μήνα μετά ήταν ξανά εδώ ο συνάδελφος. Και τώρα προσέξτε ποια ήταν η πρόοδος. Τότε μου είπε "όχι σε δύο εβδομάδες αλλά σε μια εβδομάδα θα λύσουμε το πρόβλημα".
Ε όχι, έτσι δεν μπορούμε να αυξήσουμε την οικονομική δύναμη της Ελλάδας" κατέληξε ο κ. Ρέσλερ.
Και βέβαια οι βολές πήγαιναν κατευθείαν και επικεντρώνονταν στο πρόσωπο του Μ. Χρυσοχοϊδη.
Πάντως, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega, o υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Μιχάλης Χρυσοχοϊδης, διέψευσε κατηγορηματικά πως στο πλαίσιο των επαφών του με το Γερμανό αντικαγκελάριο και ομόλογό του είχε οποιαδήποτε συζήτηση για το θέμα της ανταγωνιστικότητας.
Αντίθετα υποστήριξε πως ήταν επικοινωνιακό παιχνίδι εξαιτίας των δημοσκοπήσεων στη Γερμανία.


 http://www.enimerwsi.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...