Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

Ερωτική εξομολόγηση 3 εκατ. ευρώ της Σοφίας Βούλτεψη στην Ελενα Κουντουρά!

Εκεί όπου απέτυχε ο δανδής εραστής του ονείρου Δημήτρης Σταμάτης ανέλαβαν δράση τα καυτά κορίτσια της ΝΔ και για την ακρίβεια η Σοφία Βούλτεψη και η Ζέτα Μακρή, όπως αποκαλύπτει το Πρώτο Θέμα.

Ηταν Τρίτη, 2 το μεσημέρι, στο T.G.I Fridays στο Κολωνάκι όταν η Ελενα έπεφτε για μια ακόμη φορά-εντελώς τυχαία- πάνω σε γαλάζιους βουλευτές.
Αυτή τη φορά όμως ο Πάνος Καμμένος ήταν...

προετοιμασμένος για όλα. Ενα τσιπάκι-κοριός είχε εμφυτευθεί ήδη σεαπόκρυφο σημείο της Ελενας Κουντουρά και ο διάλογος που είχαν τα κορίτσια μεταξύ τους μεταδόθηκε live στους Πάνο Καμμένο και Τέρενς Κουίκ.
Σοφία Βούλτεψη> Ελενά μου σε έβλεπα στον ύπνο μου χθες βράδι. Είμασταν λέει οι δυο μας τσίτσιδες σε μια παραλία στοΠόρτο Χέλι και παίζαμε το γιατρό. Εγώ ήμουν η γιατρός και εσύ μού έδειχνες που πονούσες. Τι κορμάρα είναι αυτή που έχεις κουκλάρα μου! Πρώτη φορά ένιωσα τέτοια πνευματική έλξη για γυναίκα. Κι εκεί που καθόμασταν και λέγαμε τα δικά μας ξάφνου εμφανίζεται μπροστά μας με μια βαλίτσα ο Μένιος Φουρθιώτης. Τον είχε στείλει ο Φίλιππας Βρυώνης. Η βαλίτσα είχε μέσα 3 εκατομμύρια ευρώ. Πολύ περισσότερα από όσα έδωσε για να αγοράσει τον "902"! Αυτά προορίζονταν για σένα...Εγώ τρελάθηκα από την έξαψη του χρήματος. Ηθελα με κάθε τρόπο να είμαι στη θέση σου...Αμέσως σου έκανα πρόταση συμφώνου συμβίωσης ενώ τηλεφώνησα και στον Μπάμπη τον Αθανασίου να εγκρίνει τη νέα μας ζωή...Αx... Ελενά μου. Ενιωσα τόσο ευτυχισμένη εκείνες τις στιγμές. Ώσπου με ξύπνησαν από την εκπομπή του Παπαδάκη...
Η Κουντουρά άκουγε αποσβολωμένη το όνειρο της Σοφίας ενώ ο Καμμένος και ο Κουίκ είχαν μείνει παυλόπουλοι. Η Ζέτα Μακρή ήταν απορροφημένη στο κινητό της καθώς την είχε πάρει μόλις ο πρόεδρος της Βουλής μπούγκα-μπούγκα Μειμαράκης και τής ψιθύριζε ερωτόλογα...Η φαντασίωση της Σοφίας με την Ελενα τήν άφηναν ενετελώς αδιάφορη.
-Ρε Πάνο, από την εποχή που παρουσίαζα το "Λούνα Παρκ" και πήδαγα μια γκομενίτσα στο ξενοδοχείο "Σάλεμ" στα Σούρμενα είχα να ακούσω τέτοια φαντασίωση. Μ' έφτιαξε η Σοφία. Είδες όμως η σουπιά πως το έφερε απέξω-απέξω με τα εκατομμύρια; Θα τους εξαγοράσουν όλους Πάνο μου. Είναι αδίστακτοι. Πρέπει να τους καταγγείλουμε. Παίρνω τον Γιώργο τον Κουρή να το κάνει πρώτο θέμα στην Kontranews και στο Kontra!...

Menelaos Myrillas / SOOC
 


http://kourdistoportocali.com/post/39952/kountoura
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...