Απορώ κι εξίσταμαι! Οι άρχοντες του τόπου, πολιτεία και εκκλησία, τείνουν να γίνουν επικίνδυνα ανεχτικοί...
Στο όνομα της δημοκρατίας και της ισονομίας που είναι η βασική αρχή της επιχειρούν ύπουλα να μας φορτώσουν συνανθρώπους μας από τις αραβικές χώρες.
Μας λένε ρατσιστές, μας λένε ξενόφοβους και όλοι εδώ συγκεντρώνονται. Μελίσσι...
Μάλιστα ορισμένα πολιτικά κόμματα και Ιεράρχες κατηγορήθηκαν ότι με τη στάση τους υπηρετούν την τουρκική στρατηγική να παραστήσει την χώρα μας ως ένα αντι-ισλαμικό κράτος, διακινδυνεύει τη θέση των Ορθόδοξων Πατριαρχείων στον Αραβικό κόσμο.
Μας υποχρεώνουν να υποδεχτούμε τους παράνομους μετανάστες και χωρίς χαρτιά, χωρίς να γνωρίζουμε ποίοι είναι και από έρχονται να τους φτιάξουμε και λατρευτικούς χώρους για να προσεύχονται στον Θεό τους, τον Μωάμεθ! Και να ήταν μόνο οι αθώες ψυχές των δύσμοιρων μεταναστών από τη Συρία και τις αφρικανικές χώρες. Μη ξεχνάμε ότι οι εξαθλιωμένοι μουσολμάνοι γίνονται έρμαια των νταβατζήβωβ συμπατριωτών τους και της στρατηγικής τους που στοχεύουν να δρομολογήσουν τα σχέδια τους και στην Ορθόδοξη Ελλάδα.
'Η Αραβική Άνοιξη δεν θα αργήσει να έρθει και στην Ελλάδα. Ηδη σύμφωνα με πληροφορίες που εξασφάλισε το ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΟ ΒΗΜΑ ομάδες δράσης των τζιχαντιστών ...κατοικούν και στην Αθήνα! Απλά παρακαλουθούν.
Ιεράρχης του Φαναρίου μιλώντας στο ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΟ ΒΗΜΑ εξέφρασε την έντονη ανησυχία του εξηγώντας ότι στην Τουρκία βιώνουμε αυτό τον φόβο, τον βλέπουμε μάλιστα. Το κακό στην Ελλάδα είναι ότι οι εξτρεμιστές κρύβονται πολύ καλά . Αναρωτιέμαι, αυτά δεν τα γνωρίζουν οι κυβερνώντες και οι αρμόδιες υπηρεσίες. Θέλω να πιστευώ πως ναι. Τι κάνουν όμως για αυτό το επικίνδυνο φαινόμενο της διαφαινόμενης ισλαμικής απειλής που θέλει να ... λάμψει διά της λεγόμενης ΑΡΑΒΙΚΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ. ''.
Οι ελάχιστοι Ιεράρχες της Ελλαδικής Εκκλησίας που τολμούν και μιλούν για το ισλαμικό ζήτημα τις περισσότερες φορές κατηγορούναται ως ακραίοι και επικίνδυνοι. Η επίσημη πολιτεία και εκκλησία απουσιάζει εντέχνως.
Όπως κάνει και στις σφαγές των χριστιανών από τζιχαντιστές στη Συρία. Κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου...
Που φτάσαμε... ΑΡΑΓΕ. Να απελείται η Ελλάδα, οι Έλληνες και ότι αλλο έχει απομείνει από αξίες και αρχές και φυσικά η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ μας κι εμείς να μένουμε παθητικοί θεατές ...
Το ισλαμικού χαλιφάτο που σχεδιάζουν να ιδρύσουν στην Ελλάδα οι ακραίοι ισλαμιστές του ISIS («Ισλαμικό Κράτος του Ιράκ και του Λεβάντε») δεν ΔΕΙΝΧΕΙ να μας προκαλεί.
Οι τζιχαντιστές δεν θα αργήσουν να δράσουν κι στην ελληνική γη. Δεν εμποδίζονται από κανέναν άλλωστε.
Ελλάδα και Κύπρος στον χάρτη των ισλαμιστών, αυτό το είδαμε σε πρόσφατο δημοσιεύμα
Δείτε τι τύπωσε και μοίρασε στους «μαχητές» του το «Ισλαμικό Κράτος» - Με μαύρο χρώμα αποτυπώνονται οι περιοχές που θεωρεί το ISIS ότι θα πρέπει να εμπεριέχονται στην ίδρυση ενός μελλοντικού ισλαμικού χαλιφάτου Στην Εφημερίδα το ΒΗΜΑ διάβασα ένα άκρως ενδιαφέρον ρεπορτάζ για την παρουσία των μουσουλμάνων στην χώρα μας.
Πως εφτασαν οι μουσουλμάνοι στην Ελλάδα
Το 1881 με την απελευθέρωση της Θεσσαλίας η Ελλάδα απέκτησε για πρώτη φορά μια σημαντική αριθμητικά μουσουλμανική μειονότητα. Η Βουλή ψήφισε αμέσως τρεις νόμους κατοχυρώνοντας απολύτως την θρησκευτική ελευθερία των μουσουλμάνων, την ισχύ του ιερού ισλαμικού νόμου (Σαρία) και τα μουσουλμανικά σχολεία. Δεν επιχείρησε κανενός είδους βίαιο εκσυγχρονισμό της μουσουλμανικής κοινωνίας γι’ αυτό η μαντίλα δεν έγινε ποτέ σύμβολο στην Ελλάδα με την σημασία που έχει στην Τουρκία.
Το 1920 οι μουσουλμάνοι ανέρχονταν σε πάνω από 15% του πληθυσμού της «Μεγαλυνομένης Ελλάδος» και μάλιστα σε πολλές περιοχές ήταν η μεγάλη πλειοψηφία.
Η Ελλάδα, σε αντίθεση με τους Νεότουρκους, δεν ακολούθησε πολιτική εθνοκάθαρσης αλλά μια εντυπωσιακή πολιτική υποστήριξης των μετριοπαθών μουσουλμάνων με αποκορύφωμα το νόμο 2345/1920 «Περί προσωρινού αρχιμουφτή και μουφτήδων των εν τω Κράτει μουσουλμάνων». Πρώτος νομάρχης της ελεύθερης Ανδριανούπολης διορίστηκε από τον ίδιο τον Βενιζέλο ένας Μουσουλμάνος ενώ σε σειρά εγγράφων της Ελληνικής Διοίκησης οι μουσουλμάνοι χαρακτηρίζονται «φιλήσυχοι και ευδιοίκητοι».
Όλες οι Ελληνικές Κυβερνήσεις εδώ και 132 χρόνια έδωσαν την ίδια απάντηση στον τρόπο διαχείρισης του Ισλάμ: α) ανάδειξη των μετριοπαθών μουσουλμάνων σε προνομιακούς συμμάχους της Ελληνικής Πολιτείας, β) υποστήριξη της θρησκευτικής τους ελευθερίας και ταυτότητας και γ) διατήρηση της Σαρία. Η πολιτική αυτή είναι περισσότερο προωθημένη ακόμα και σε σύγκριση με όσα πράττουν μουσουλμανικές χώρες όπως η Τουρκία.
Μοναδική εξαίρεση σ’ αυτή την γενική πολιτική αποτέλεσαν οι περίοδοι που η Ελλάδα προσπαθούσε να εξασφαλίσει την υποστήριξη της Τουρκίας απέναντι στην Ιταλία και την Βουλγαρία. Τότε οι μουσουλμάνοι της Θράκης αφέθηκαν στο έλεος των «Γκρίζων Λύκων» με τα γνωστά αποτελέσματα.
Ακόμα και όταν η Τουρκία ολοκλήρωσε τις πολιτικές εθνοκάθαρσης των Ελλήνων, η Ελλάδα δεν στράφηκε εναντίον των Μουσουλμάνων της Θράκης. Δεν μετέτρεψε την γενοκτονία σε αντιπαράθεση «χριστιανών - μουσουλμάνων».
Αντίθετα, επένδυσε σοβαρά, μακροπρόθεσμα και αποτελεσματικά στην ανάπτυξη ειδικών σχέσεων με τον Αραβικό κόσμο αλλά και το Ιράν. Αποκορύφωμα αυτής της πολιτικής ήταν οι αποφάσεις του Ανδρέα Παπανδρέου για την υποστήριξη των Παλαιστινίων και ειδικά της PLO όταν όλοι οι άλλοι τους είχαν κλείσει την πόρτα. 184 χώρες και 1,8 δισεκατομμύρια άνθρωποι δεν πρέπει να στοιχηθούν πίσω από τους Τούρκους.
Σε όλη αυτή την πορεία ιδιαίτερα κρίσιμος υπήρξε ο ρόλος της Ορθοδοξίας μας. Χάρη στα Πρεσβυγενή Πατριαρχεία, η Ελλάδα έχει μια ανυπολόγιστης αξίας και σημασίας θέση την οποία εξακολουθεί να μην αντιλαμβάνεται, δείγμα και αυτό της θεμελιώδους αδυναμίας μας να διαχειριστούμε την κληρονομιά του ένδοξου Βυζαντίου.
Τι κέρδισε η Ελλάδα από αυτή την πολιτική
Α) το 1920/1923 οι Θρακιώτες μουσουλμάνοι ζήτησαν οι ίδιοι να ενσωματωθούν στο ελληνικό κράτος, β) παρά τις άοκνες προσπάθειες του Κεμάλ και των Βουλγάρων οι Θρακιώτες μουσουλμάνοι δεν δημιούργησαν αντάρτικες ομάδες στα μετόπισθεν του ελληνικού στρατού το 1920-1922, γ) έχει το μοναδικό παράδειγμα σε όλη την Ευρώπη μιας γηγενούς μουσουλμανικής μειονότητας εγκατεστημένης στα σύνορά της η οποία όχι μόνο δεν της έχει δημιουργήσει προβλήματα αλλά στον πόλεμο του 1940-41 έπραξε στο ακέραιο το πατριωτικό της καθήκον (πόσοι ξέρουν ότι υπάρχουν ηρώα πεσόντων μουσουλμάνων ή ότι έχουν παρασημοφορηθεί μουσουλμάνοι για τη γενναιότητά τους στη μάχη;), δ) έχει πολύ καλή εικόνα στον μουσουλμανικό και, ιδιαίτερα, στον αραβικό κόσμο παρά τις μόνιμες προσπάθειες της Τουρκίας να την καταστρέψει, ε) δεν μπήκε ποτέ στον χάρτη των «εχθρών του Ισλάμ».
Πως γεννήθηκε το Ισλάμ
Το Ισλάμ είναι η μονοθεϊστική θρησκεία, η οποία διαμορφώθηκε με το κήρυγμα και τη δράση του Προφήτη Μωάμεθ στις αρχές του 7ου αιώνα μ.Χ.
Το Ισλάμ σήμερα είναι η δεύτερη μεγαλύτερη θρησκεία στον κόσμο μετά το Χριστιανισμό και αποτελεί την ταχύτερα αναπτυσσόμενη θρησκεία. Σύμφωνα με μια δημογραφική μελέτη του Pew Research Center ενός Αμερικανικού think tank το 2009 το Ισλάμ αριθμούσε 1.57 δις πιστούς που αντιπροσώπευαν το 23% του παγκοσμίου πληθυσμού. Ο μέσος ρυθμός αύξησης των Μουσουλμάνων είναι 1.84% ετησίως και προέρχεται κυρίως από την αύξηση των γεννήσεων. Η συγκεκριμένη μελέτη αναφέρει επίσης μεταξύ άλλων ότι στη Γερμανία κατοικούν περισσότεροι Μουσουλμάνοι απ’ότι στο Λίβανο.
Η Αραβική λέξη Ισλάμ σημαίνει «Υποταγή» και χρησιμοποιείται από τους Μουσουλμάνους ως Υποταγή στο Θεό. Εκείνοι που ακολουθούν τη θρησκεία του Ισλάμ λέγονται Muslim δηλαδή οι «υποταγμένοι στον Ύψιστο».
Το Κοράνι είναι το θεμέλιο πάνω στο οποίο στηρίζεται το Ισλάμ και είναι το αντίγραφο ενός ουράνιου πρωτοτύπου. Στους ανθρώπους κυκλοφορεί απλά ένα αντίγραφό του. Το πρωτότυπο αυτό βρίσκεται πάντοτε μπροστά στον Θεό.
Το κεντρικό ζήτημα είναι πως η ροή εισόδου παράνομων μεταναστών από μουσουλμανικές χώρες της Ασίας δεν μπορεί να ανακοπεί. Οι αριθμοί τους λοιπόν συνέχεια θα μεγαλώνουν. Εφ’ όσον οι χώρες προέλευσής τους είναι σουνιτικές, ενστερνίζονται δηλ. την σκληρότερη εκδοχή του ορθόδοξου Ισλάμ, αναπόφευκτα ανάμεσα στους λαθραίους μετανάστες θα βρίσκονται συνειδητοί ανατροπείς της ειρηνικής αντίληψης περί θρησκείας.