Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

"Γιατί τον σκότωσα"



Σε πλήθος αντιφάσεων υπέπεσε ο κατηγορούμενος για τη δολοφονία του 34χρονου Παύλου Φύσσα, Γιώργος Ρουπακιάς, κατά την απολογία του στις ανακριτικές αρχές. Επί της ουσίας επιχείρησε να παρουσιάσει τα γεγονότα ως μία σειρά «ατυχών περιστατικών», ενώ την ίδια στιγμή προσπάθηκε περιορίσει τις ευθύνες αποκλειστικά στον εαυτό του, προστατεύοντας με αυτόν τον τρόπο άλλα άτομα...


Από την απολογία του δεν έλειψαν οι αφελέστατες αιτιάσεις και τα αίολα επιχειρήματα για τη σχέση του με τη Χρυσή Αυγή, όπως το ότι υποστήριξε πως δεν ήταν μέλος της επειδή δεν διέθετε τα... απαιτούμενα 20 ευρώ της εγγραφής.

Ωστόσο, στην προσπάθειά του να δικαιολογήσει την ύπαρξη του ηλεκτρονικού εκκενωτή (τέιζερ) στο σπίτι του, παραδέχθηκε ότι τον αγόρασε… «για τους κλέφτες» καταβάλλοντας 20 ευρώ, ακριβώς δηλ. το ποσό που δεν είχε, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του, ώστε ν’ αποκτήσει την κομματική ταυτότητα της Χρυσής Αυγής.

Οι τηλεφωνικές κλήσεις

Όσον αφορά τις επίμαχες κλήσεις που δέχτηκε στο κινητό του το μοιραίο βράδυ, ο κατηγορούμενος υποστήριξε πως πριν αλλά και μετά τη δολοφονία τηλεφώνησε στο Γ.Π.  (Γιώργο Πατέλη, γραμματέα τοπικής οργάνωσης Χ.Α Νίκαιας) για να τον βοηθήσει, όπως είπε, αλλά εκείνος αρνήθηκε λέγοντάς του: «Κόψε το λαιμό σου, όπως έστρωσες, θα κοιμηθείς».

Ανάμεσα στα τρία τηλέφωνα που είχε κάνει πριν τη δολοφονία, όπως ισχυρίστηκε, ήταν και σε έναν απόστρατο των Ενόπλων Δυνάμεων τον οποίο είχε γνωρίσει στα γραφεία της οργάνωσης στη Νίκαια.

Στην απολογία του ο Γιώργος Ρουπακιάς αναφέρει χαρακτηριστικά: «
Όσο βρισκόμουν στην καφετέρια έλαβα τηλέφωνο από τον Γ.Δ. απόστρατο των ενόπλων δυνάμεων που τον γνώρισα στα γραφεία της Χρυσής Αυγής στη Νίκαια. Με ρώτησε τι κάνω, χωρίς αιτία. Όσο βρισκόμουν εκεί (σ.σ. καφετέρια) πήρα τον Γ.Π, Ι.Κ και τον Γ.Δ. Μίλησα μόνο με τον τελευταίο. Τον Ι.Κ. και τον Γ.Π. τους γνώρισα στα γραφεία της Χρυσής Αυγής».

Η σχέση του με την οργάνωση

«Όλα τα άτομα που προανέφερα προέρχονται από την τοπική οργάνωση της Χρυσής Αυγής στη Νίκαια. Στο γραφείο είμαι μόνο τρεις μήνες. Πριν δεν ανήκα πουθενά. Τον τελευταίο καιρό λαμβάνω μέρος σε δραστηριότητες της Χρυσής Αυγής επειδή είμαι αγανακτισμένος με την οικονομική κατάσταση στη χώρα. Δεν είχα το ποσό των 20 ευρώ που απαιτείται για να γραφτώ μέλος ούτε εγώ ούτε η γυναίκα μου γι αυτό το λόγο δεν είμαι μέλος και δεν είναι καταγεγραμμένο το όνομά μου στη Χρυσή Αυγή, είμαι απλός υποστηρικτής. Κάθε Τρίτη,Πέμπτη και Παρασκευή τα γραφεία της Χ.Α είναι ανοιχτά 5 με 8. Στις 9 πήγαινα εγώ κάθε Πέμπτη γιατί γινόντουσαν ομιλίες από βουλευτές της Χρυσής Αυγής. Έχω πάρει μέρος σε μία διανομή τροφίμων, που έγινε στην Αθήνα στα μέσα Ιουλίου και σε μία εκδρομή στη Μεσσηνία, στον ποταμό Νέδα, τον Αύγουστο του 2013. Το κλομπ πράγματι υπήρχε σπίτι, όπως και το τέιζερ και τα περιοδικά και η εφημερίδα της Χρυσής Αυγής και τα βιβλιαράκια μαίανδρος, το περιεχόμενο των οποίων εγώ ανακοίνωσα στους αστυνομικούς. Το κλομπ και το τέιζερ το οποίο είχα αγοράσει 20 ευρώ το είχα σπίτι για τους κλέφτες», υποστήριξε.

«Τον μαχαίρωσα γιατί βρέθηκε μπροστά μου»

Πηγαίνοντας προς το αυτοκίνητό μου πεζός στην Τσαλδάρη, είδα μία ομάδα 40-50 ατόμων στον απέναντι δρόμο να χτυπιούνται και στα 60 -70 μέτρα ήταν αποκομμένη μία άλλη ομάδα 10 -15 ατόμων, μέσα στην οποία  βρισκόταν και το θύμα, η οποία βρισκόταν μπροστά στο Ι.Χ. μου.

Άκουσα από απέναντι να φωνάζουν, νόμιζα ότι ήταν τσακωμός φιλάθλου. Ξεκλείδωσα το αυτοκίνητό μου, κάθισα στη θέση του οδηγού και άκουσα μία φωνή από τους φίλους του θύματος «αυτός είναι, αυτός είναι». Αυτοί θεώρησαν ότι εγώ ήμουν μαζί με τους άλλους χρυσαυγίτες και μου επιτέθηκαν.

Άνοιξαν την πόρτα του αυτοκινήτου μου 5-6 άτομα και με γρονθοκόπησαν στο κεφάλι. Τότε πήρα ασυναίσθητα το μαχαίρι που είχα για αυτοπροστασία. Ένας φίλος του θύματος με μπλε μπλούζα φώναξε στην αστυνομία «αυτός είναι, αυτός είναι». Οι αστυνομικοί ήρθαν σε δευτερόλεπτα από τότε που έγινε το συμβάν. Τους είδα με τις μηχανές πάνω στο πεζοδρόμιο. Την ώρα που ήρθαν οι αστυνομικοί ήταν 10 με 12 άτομα της παρέας του θύματος.

Μετά τη σύλληψη μου πήρα τηλέφωνο τον Πατέλη και του είπα ότι μαχαίρωσα κάποιον άνθρωπο και να μου βρει δικηγόρο. Εκείνος, που έχει επαφή με κόσμο, δικηγόρους κλπ, του έκανα απανωτές κλήσεις ζητώντας βοήθεια. Αυτός όμως δεν με βοήθησε και μου είπε "κόψε το λαιμό σου, όπως έστρωσες θα κοιμηθείς".

Εκτός του Πατέλη πιθανόν να τηλεφώνησα και στη γυναίκα μου για να την καθησυχάσω. Επιτέθηκα στον Παύλο Φύσσα γιατί αυτός ήταν ο πρώτος που βρήκα μπροστά μου, αφότου με τράβηξαν κάποιοι της ομάδας έξω από το αυτοκίνητο. Και οι άλλοι βέβαια μου επιτέθηκαν, αλλά εγώ χτύπησα αποκλειστικά το θύμα γιατί αυτός βρισκόταν πιο κοντά μου. Το θύμα ούτε το γνώριζα, ούτε κάποιος με έστειλε εκεί, ούτε πήγαινα ανάποδα με το αυτοκίνητό μου. Οι αστυνομικοί την ώρα που ήρθαν, διαπίστωσαν ότι δέχθηκα χτυπήματα από το θύμα και την παρέα του. Έχω κλείσει δύο σπίτια. Και το δικό μου και του παιδιού», ανέφερε στην απολογία του ο κατηγορούμενος για τη δολοφονία του 34χρονου καλλιτέχνη.

«Κενά» στην προανακριτική διαδικασία

Σύμφωνα με πληροφορίες, στη δικογραφία περιλαμβάνεται και οπτικοακουστικό υλικό, το οποίο όμως δεν έχει μέχρι στιγμής παραδοθεί στους δικηγόρους της οικογένειας του θύματος.

Οι δικηγόροι Γιώργος Μαραγκός και Ανδρέας Τζέλλης μιλούν πάντως για σειρά παραλείψεων στην προανακριτική δικογραφία, αλλά και για αντιφάσεις στις καταθέσεις των αστυνομικών.

Την ίδια ώρα όμως φαίνεται πως σφίγγει ο κλοιός και για τα άλλα άτομα που συνομίλησαν το βράδυ της δολοφονίας με τον Γιώργο Ρουπακιά. Ήδη η ανακρίτρια έχει εξετάσει ως μάρτυρες τρία πρόσωπα που έχουν ταυτοποιηθεί από την άρση του τηλεφωνικού απορρήτου.

Τι ισχυρίστηκε η σύζυγος του δράστη

Η σύζυγος του κατηγορούμενου, σύμφωνα με πληροφορίες, υποστήριξε ότι την πήρε τηλέφωνο ο άντρας της και της είπε ότι χτύπησε ένα παιδί. «Τρομοκρατήθηκα, πήγα στο σπίτι και έκαψα ό,τι υλικό είχε σχέση με τη Χρυσή Αυγή», ανέφερε χαρακτηριστικά η σύζυγος του Ρουπακιά η οποία πρόσθεσε ότι «εδώ και δύο μήνες είχαν πάει στη Χρυσή Αυγή».


 http://www.zougla.gr/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...