ΕΙΔΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι αμέσως μετά την τοποθέτησή του στην
αντιπροεδρία της κυβέρνησης συστάθηκε ειδικό γραφείο για τον ίδιο, με
10 θέσεις μετακλητών διοικητικών υπαλλήλων, 5 ενιαίες θέσεις ειδικών
συμβούλων και ειδικών συνεργατών και 5 υπαλλήλων του Δημοσίου ή Νομικού
Προσώπου Δημοσίου Τομέα που αποσπάστηκαν στην υπηρεσία του. Στο ΦΕΚ,
μάλιστα, που δημοσιεύτηκε με ημερομηνία 25 Ιουλίου 2013 αναφέρεται
αναλυτικά πόσο θα μας κοστίσει το συγκεκριμένο γραφείο. Ο λογαριασμός
λοιπόν είναι 235.000 ευρώ για τη σύσταση και λειτουργία του γραφείου του
για έξι μήνες του τρέχοντος έτους, ενώ από το 2014 και μετά, σε ετήσια
βάση, το σχετικό ποσό που εγκρίθηκε ανέρχεται σε 470.000 ευρώ.
Και
σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ο κ. Βενιζέλος, ως υπουργός Εξωτερικών,
έχει τη δυνατότητα να πετά με τα κυβερνητικά αεροσκάφη Embraer και
Gulfstream της Μοίρας Μεταφοράς Υψηλών Προσώπων της Πολεμικής
Αεροπορίας, που διατίθενται και για τις μετακινήσεις του Προέδρου της
Δημοκρατίας και του πρωθυπουργού, και να αφήνει τα αεροπλάνα της...
γραμμής για τους άλλους συναδέλφους του. Προ ημερών, μάλιστα, γράφτηκε
πως ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης προσπάθησε να κάνει χρήση του
πρωθυπουργικού αεροσκάφους από τη Σκιάθο για την έκτακτη σύνοδο των
υπουργών Εξωτερικών της Ε.Ε., αλλά η πτήση δεν πραγματοποιήθηκε λόγω
κόστους.
Τελικώς, βέβαια, ο κ. Βενιζέλος πήρε την πτήση του από
την Ελευσίνα. Εντύπωση πάντως προκαλεί ότι ο τελευταίος συνεχίζει να
μετακινείται με τα κυβερνητικά learjet, παρά τις σαφείς οδηγίες του
πρωθυπουργού για περιορισμό της χρήσης τους.
Η BMW.
Ωστόσο, το πιο ενδεικτικό παράδειγμα των «χλιδάτων» ανέσεων που
απολαμβάνει ο κ. Βενιζέλος είναι ότι χρησιμοποιεί κατά κόρον για τις
μετακινήσεις του την απαστράπτουσα BMW 750Li High Security, η οποία
θεωρείται το ασφαλέστερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο, ενώ για να την
αγοράσει το ελληνικό κράτος έδωσε μια μικρή περιουσία, καθώς το κόστος
της φτάνει τις 750.000 ευρώ! Παρά το γεγονός ότι η χώρα μας διανύει μία
από τις δυσχερέστερες οικονομικά περιόδους, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ κρίνει
ότι για λόγους ασφαλείας δεν θα πρέπει να παραδώσει τη λιμουζίνα στην
Πολιτεία για ένα φθηνότερο όχημα, με αποτέλεσμα να ξοδεύει ιλιγγιώδη
ποσά για καύσιμα και σέρβις. Τι κι αν κατατίθενται συνεχώς ερωτήσεις από
βουλευτές για το θέμα και γίνονται καταγγελίες στην αίθουσα της
Ολομέλειας του Κοινοβουλίου; Το αφτί του προέδρου του ΠΑΣΟΚ δεν...
ιδρώνει.
Ποια είναι όμως τα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου
αυτοκινήτου που το κάνουν να θυμίζει τανκς; Τα «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ» ρώτησαν
ειδικούς από τον χώρο του αυτοκινήτου και παρουσιάζουν για πρώτη φορά
άγνωστες λεπτομέρειες για το συγκεκριμένο όχημα, που αποτελεί τον
«ορισμό της μέγιστης προστασίας», όπως αναφέρει και το εργοστάσιο της
BMW. Κατ' αρχάς, η θωράκισή του είναι η μέγιστη δυνατή, αφού αποτελεί το
πρώτο μοντέλο στον κόσμο που πιστοποιήθηκε με τα πρότυπα BRV 2009 και
πληροί τις απαιτήσεις βαλλιστικής προστασίας επιπέδου VR7. Και επειδή
όλοι αυτοί οι κωδικοί μπορεί να μη σας λένε τίποτα, να αναφέρουμε ότι η
εν λόγω λιμουζίνα δεν είναι μονάχα αλεξίσφαιρη, αλλά και αλεξίβομβη!
Αρκεί να αναλογιστεί κανείς ότι το πάχος του τζαμιού είναι τόσο χοντρό
όσο ενός τόμου βιβλίου. Μέχρι στιγμής, βέβαια, η μόνη... επίθεση που
έχει δεχθεί το αυτοκίνητο του κ. Βενιζέλου είναι μερικές κλωτσιές από
μικροομολογιούχους τον Νοέμβριο του 2012 έξω από την Τράπεζα της
Ελλάδος, οι οποίοι διαμαρτύρονταν επειδή έχασαν τα χρήματα τους από το
«haircut».
ΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΑ.
Επίσης, διαθέτει ειδική θωράκιση ακόμη και στα λάστιχα, προκειμένου να
μη σκάνε. Εάν πατήσουν κάποια πρόκα, εννοείται πως ούτε θα το
καταλάβουν. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχουν ειδικά ντουλάπια για
αποθήκευση πυροβόλων όπλων, που ενδέχεται να φέρουν οι άνδρες ασφαλείας
του υψηλού επιβάτη. Η BMW 750Li High Security διαθέτει επίσης ειδικά
συστήματα δορυφορικής τηλεπικοινωνίας, ώστε ο επιβάτης να μπορεί να
συνομιλεί απευθείας όχι μόνο με κινητά, αλλά και με δορυφορικά τηλέφωνα,
μέσω κρυπτογράφησης, για λόγους ασφαλείας. Ακόμη, υπάρχουν τοποθετημένα
κρυμμένα μικρόφωνα και ηχεία, προκειμένου να δίνουν τη δυνατότητα στον
επιβάτη να μιλά με άτομα εκτός του οχήματος. Η υπερπολυτελής αυτή
λιμουζίνα αγοράστηκε από το ελληνικό Δημόσιο το 2010, επί κυβερνήσεως
Γιώργου Παπανδρέου, για την προστασία του τότε υπουργού Οικονομικών,
Γιώργου Παπακωνσταντίνου, ο οποίος τη χρησιμοποίησε για 6 μήνες, καθώς
αργότερα παύθηκε. Ο διάδοχος του υπουργός. Ευ. Βενιζέλος, πρωτομπήκε στο
όχημα τον Ιούνιο του 2011, αλλά αντί, έστω και αυτός, να το παραδώσει
στον αντικαταστάτη του, το κράτησε για τον εαυτό του, εκμεταλλευόμενος
και την ιδιότητα του προέδρου του ΠΑΣΟΚ.
Να σημειωθεί ότι ο κ.
Φίλιππος Σαχινίδης, που τον διαδέχθηκε, κυκλοφορούσε με ένα Opel
Insignia, αξίας μόλις 22.000 ευρώ, ενώ ο μετέπειτα υπουργός, Γιώργος
Ζανιάς, είχε ένα μεταχειρισμένο Ford Focus, που μετά βίας κάνει 6.000
ευρώ στις μάντρες. Ο δε κ. Γιάννης Στουρνάρας έχει επιλέξει ένα Nissan
Qashqai, η τιμή του οποίου ξεκινά από 16.500 ευρώ.
(ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ 31/08/2013 – ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΡΡΗΣ - georgesarris@yahoo.gr)
_http://staratalogia.blogspot.gr/2013/09/blog-post_1980.html_________________
|