Μπορεί στη Γερμανία να έχει ξεσπάσει σκάνδαλο από τα όργια που διοργάνωσε ως bonus στους καλύτερους πωλητές της μεγάλη ασφαλιστική εταιρεία σε λουτρά
της Βουδαπέστης, όμως το Spiegel αποκαλύπτει ότι πρόκειται περί κοινής εταιρικής πια πρακτικής.
'Συνηθισμένο φαινόμενο τα σεξουαλικά πάρτυ για τους καλούς συνεργάτες'' είναι ο τίτλος του ρεπορτάζ της Julia Jüttner που περιγράφει παραστατικά τις λεπτομέρειες από το περίφημο πια ''Hamburg-Mannheimer sex party''...
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, όσα σόκαραν τη γερμανική κοινωνία την προηγούμενη εβδομάδα συνέβησαν πριν από 4 ολόκληρα χρόνια στη Βουδαπέστη, όπου η εταιρεία πλήρωσε 300.000 ευρώ για το πάρτυ με πάνω από 20 πόρνες.
''Νοίκιασαν τα διάσημα λουτρά του ''Gellert'', από τον 17ο αιώνα, ήπιαν σαμπάνια και μετά οι καλεσμένοι εντυπωσιάστηκαν από την οργάνωση του οργίου.Οι πόρνες φορούσαν διαφορετικού χρώματος βραχιολάκια στα χέρια γιατί αυτές με τα κόκκινα ''εξυπηρετούσαν'' τους απλά καλούς πωλητές ενώ οι καλύτεροι απολάμβαναν την παρέα των κοριτσιών με τα άσπρα βραχιολάκια''.
Σύμφωνα με την έρευνα του Spiegel, πολλές εταιρείες στους ισολογισμούς τους, πίσω από κωδικούς εξόδων για δημόσιες σχέσεις κρύβουν έξοδα για πόρνες και όργια.
Πολλές από αυτές τις πόρνες αποκάλυψαν στο Spiegel πως οι πιο ''λιγούρηδες'' είναι οι παντρεμένοι που ξεπερνούν γρήγορα, με δυό γουλιές σαμπάνιας, τις αναστολές τους και ακόμα πιο γρήγορα καταχωνιάζουν σε τσέπη τη βέρα τους την οποία στην αρχή του πάρτυ δείχνουν για να δικαιολογήσουν τους ψεύτικους ενδοιασμούς τους.
''Άλλωστε τι ψυχή έχουν αυτές οι πόρνες μπροστά στα συμβόλαια που φέρνουν οι συνεργάτες;'' αναλογίζεται μία από αυτές επαναλαμβάνοντας ατάκα ανώτερου στελέχους.