Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Ο σκοπός αγιάζει τα μεσοπρόθεσμα...



thumb
Διόλου μεγαλόψυχο… τουτέ­στιν…. κάργα «λιγόψυχο» (sic)… είναι… το να επιτρέπουμε στον Σωτήρα της πατρίδας μας, τον Γιώργο Παπανδρέου, να κρούει τις θύρες των εγχώριων κομματικών δευτεραντζών και λίγα ψίχουλα Συναίνεσης να τους γυρεύει προκειμένου ως την άλλη μας ζωή να μας παιδεύει. Το αίτημα στήρι­ξης του νυν εναντίον πάντων Αγώνα του ΠΑΣΟΚ δεν πρέπει να καθορίζεται από τα νάζια του Αντώνη Σαμαρά, από τους βεντετισμούς της Ντόρας, τις παλινωδί­ες του Καρατζαφέρη και την αντιρρησιακή κουλτούρα (όταν θέλω, εσύ δεν θέ­λεις, τώρα που δεν θέλω, θέλεις… να! λοιπόν κι εγώ δεν θέλω, για να θέλεις όταν θέλω)… όλων των υπολοίπων.
Το «Π» φρονεί ότι η Συναίνεση είναι προσωπική υπόθεση όλων μας. Για το λόγο αυτό, καλεί κάθε ευσυνείδητο πο­λίτη να υπογράψει την παρακάτω ατομι­κή δήλωση Συναίνεσης και να την απο­στείλει εκεί που ξέρει. Θα διενεργηθεί κατ’ αυτόν τον τρόπο ένα άτυπο βλημοψήφισμα, ταχύτερο και λιγότερο δαπανηρό από τις όποιες εκλογές…
ΑΤΟΜΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ
Ο/Η κάτωθι υπογεγραμμένος/η ……………………………………………. μαλάκας/ισμένη ιθαγενής, λαβών/ λαβούσα σοβαρά υπόψη την κυβερνητική κωλοπιλάλα και το πρωθυπουργικό κοκομπλόκο ενώπιον των Δανειστών της χώ­ρας, έχων/έχουσα γνώση των συνεπει­ών του Νόμου του Ισχυρότερου και σφυ­ρίζων/σφυρίζουσα αδιάφορα, συναινώ διά της παρούσης σε όλα όσα πρόκειται να γίνουν για μένα, χωρίς εμένα. Επι­τρέπω να πουληθούνε αβλεπτί τα αε­ροπλάνα, τα βαπόρια, οι φίλοι οι παλι­οί…, επιτρέπω ακόμα, που λέει ο λόγος, άμα βρεθεί ο Στρατηγικός Επενδυτής ο σωστός, ο πρόστυχος, να αξιοποιηθεί και το μν της μάνας μου, επ’ αγαθώ του ημετέρου μεσοπρόθεσμου Σχεδίου βε­βαίως - βεβαίως. Ως γνωστόν, ο σκοπός αγιάζει τα μεσοπρόθεσμα.
Δεσμεύομαι, επίσης, να τιμήσω την τζίφρα μου κι από τούδε και εφεξής να περιφέρομαι και να συμπεριφέρομαι με περίσκεψη, να βαδίζω στην ξένη πε­ριουσία με προφύλαξη και κάθε φορά που φυσάω ή ξεφυσάω να έχω τον νου μου σε κάθε παρείσακτο χνότο μου, μηδά και βρωμίσει την ωραία ατμόσφαιρα των διαπραγματεύσεων και των επεν­δύσεων. Στις μύτες των ποδιών μου θα πατώ για να μην τραυματίσω τα νοητά σύνορα των φιλέτων. Θα ασπαστώ τον Υπέρ Τρίτων κομμουνιστικό Χριστιανισμό. Θα δίνω τον έναν μανδύα που έχω, σ’ εκείνους που πουλάνε τους μανδύ­ες και θα αφήνω να καλύπτει τη γύμνια μου ο μανδύας της συγκάλυψης. Σαν καλός παππούς θα ξεναγώ τους ενδιαφερόμενους στα αμπελοχώραφά μου και θα προσμένω τη στιγμή που οι Αρ­χές του τόπου θα τα σβήνουν κι αυτά απ’ τον χάρτη αναφωνώντας: «Ας πάει και το παλιάμπελο»… «Ας το πάρει το ποτάμι…». Θα εμπεδώσω τον στίχο του ποιητή Σεφέρη όπως τους συμφέρει:… «Δεν έχουμε ποτάμια, δεν έχουμε πη­γάδια, δεν έχουμε πηγές, μονάχα λίγες στέρνες, άδειες κι αυτές…». Ούτως ει­πείν, τσάο ΕΥΔΑΠ, αριβεντέρτσι ΔΕΗ, αουφίντερζεν ΟΤΕ…
Δεν θα βήχω, δεν θα φτερνίζομαι, δεν θα ουρώ και δεν θα αερίζομαι, πα­ρά μόνο εναντίον του εαυτού μου, προς τα μέσα, σαν χημική τουαλέτα. Θα πήζω, κι επειδή πήζω, θα με καλοτυχίζω. Θα γίνω ελαστικό που σηκώνει βάρη και δεν κλατάρει. Θα αποποιούμαι τα δικαιώματά μου, εφόσον υπάρχει σε ακτίνα επιχειρηματικότητας κάποιος που μπο­ρεί να τους κάνει χρήση πριν από μένα. Εν δουλοπρεπεία θα διάγω και θα γίνω χορτοφάγο.
Μακριά από μένα οι αυτοοικτιρμοί και οι ματαιόπονες διερωτήσεις: «Πανα­γίτσα μου, γιατί έπρεπε να χάσω τη δουλίτσα μου;», «Ξέρεις από ΕΣΠΑ;», «Κλε­φτά υπάρχουν τελικά;» κ.λπ. Σαν κότα τους φόρους θα ρουφώ και θα κοιτάζω με ευγνωμοσύνη και τον ουρανό. Δεν θα προτρέχει η γλώσσα μου της διανοί­ας του Γιώργου Παπακωνσταντίνου. Θα επενδύω στον χρυσό της σιωπής και θα αφήσω τον άλλο χρυσό στους ξένους περιωπής. Θα προσβάλλομαι βαθύτατα εφόσον δεν με σφάζει αυτεπάγγελτα ο Αγάς για ν’ αγιάσω.
Δηλώνω, τέλος, ότι γνωρίζω πως όποιος εν γνώσει του δηλώνει αληθινά γεγονότα ή αρνείται το γενικό ψέμα ή φανερώνει αυτά που πράγματι ισχύουν, έρχεται αντιμέτωπος με τον Νόμο. Εάν ο υπαίτιος αυτών των πράξεων σκόπευε να προσπορίσει στον εαυτό του ή σε άλ­λον ανάρμοστα οφέλη (ζωής, ελευθε­ρίας, περιουσίας κ.λπ.), θα λογοδοτεί απευθείας στην Τρόικα. Οι λιγόψυχοι δεν έχουν καμιά θέση ανάμεσά μας. Εί­μαστε πλέον μία χώρα ΨΥΧάρων. Τετέλεσται.
Ο Δηλών/Η Δηλούσα
tzenh2@lycos.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...