Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Δεν φτάνουν τα λεφτά στον Βορίδη


ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ ΤΟΤΕ Κ. ΒΟΡΙΔΗ!!
Ο Βορίδης μίλησε σήμερα με για τις βουλευτικές αμοιβές. Ο βουλευτής του ΛΑΟΣ, σημείωσε πως με βάση τις υποχρεώσεις του ίδιου και των συναδέλφων του, οι απολαβές τους κάθε άλλο παρά ιδιαίτερα υψηλές είναι. Συγκεκριμένα, είπε πως "Αν θέλετε να με....






ρωτήσετε αν πιστεύω ότι παίρνουν πολλά λεφτά οι βουλευτές, το λέω ευθέως, εγώ δε θεωρώ π.χ. ότι η αμοιβή μου έτσι όπως είναι, είναι μεγάλη. Τώρα θα μου πεις πώς το μετράς αυτό και πώς αυτοαξιολογείσαι. Δε θέλω να αυτοαξιολογηθώ, ας το αξιολογήσει όποιος θέλει, ας το αξιολογήσει ο ελληνικός λαός σε τελευταία ανάλυση. Αν κοιτάζω τι θα έπαιρνα στον ιδιωτικό τομέα από τη δουλειά που κάνω και το χρόνο που αφιερώνω αυτή τη στιγμή στη Βουλή σε σχέση με αυτό το οποίο θα μπορούσα να βγάλω αφιερώνοντας τον ίδιο χρόνο κάνοντας τη δουλειά μου ας το πω ενεργά ως δικηγόρος, που τώρα την κάνω αλλά την κάνω πολύ λιγότερο απ’ ότι την έκανα, σας λέω ότι τα μεγέθη είναι τελείως άσχετα".. Πρόσθεσε, δε, πως "αυτό το οποίο θεωρώ ότι πρέπει να κάνει ένας βουλευτής και στο επίπεδο που πρέπει να το κάνει, εγώ δε θεωρώ ότι οι βουλευτές παίρνουν πολλά λεφτά". Αν δεν σας φτάνουν τότε κ. Βορίδη, παραιτηθείτε! Υπάρχουν χιλιάδες υποψήφιοι που θα ήθελαν να είναι στην θέση σας!
 
 
 
http://www.trelokouneli.gr/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...