Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

Κουράστηκα να ανέχομαι αυτούς που με καταστρέφουν...


ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!

Δεν αντέχω άλλο τα χάλια μας. Την κατάντια μας. Να με σχολιάζει όλος ο κόσμος και να ντρέπομαι που είμαι Ελληνίδα.
Κάθε μέρα μας πίνουν το αίμα και εμείς καθόμαστε σαν υπνωτισμένοι. Μας κοροιδεύουν και εμείς τους.............

χειροκροτούμε.

Προχθές ήμουν σε μια φιλική παρέα και άκουσα κάποιον συνομήλικο του πατέρα μου να λέει:
"Εγώ δεν έχω πρόβλημα με όλα αυτά που συμβαίνουν. Η κυβέρνηση μας προσπαθεί και νομίζω τα καταφέρνει πολύ καλά. Χαίρομαι που έχουμε αυτόν τον πρωθυπουργό".

Ειλικρινά δεν ξέρω πως κρατήθηκα και δεν τον σκότωσα. Μα πάει καλά ο άνθρωπος? Σε ποια χώρα ζει; Σε ποιόν πλανήτη; Εγώ μόνο είμαι μεθυσμένη και βλέπω ότι έχουμε πιάσει πάτο;

Θα ήθελα να μου απαντήσει όμως σε κάποια ερωτήματα για να δω μήπως τελικά εγώ είμαι η τρελή στην υπόθεση και οχι αυτός.
1. Χαίρεται που ο γιος του και η νύφη του δούλευαν σε μεγάλη αλυσίδα σουπερ μαρκετ η οποία έκλεισε και έμειναν άνεργοι;

2. Χαίρεται που τώρα αυτό το ζευγάρι είναι στον ΟΑΕΔ μαζί με χιλίαδες άνεργους;

3. Χαίρεται που του χαμήλωσαν την σύνταξη;


4. Χαίρεται που η ανεργία χτύπησε κόκκινο και ο κόσμος βρίσκεται σε οικονομική εξαθλίωση και κάθε μέρα κλείνουν μαγαζιά και εταιρίες το ένα πίσω από το άλλο;


5. Χαίρεται που η γυναίκα του ενώ κάποτε δούλευε 5 και 6 μέρες την εβδομάδα, τώρα δουλεύει 1 και 2;


Τελικά πού την βρίσκει τόση χαρά κι εγώ δεν μπορώ;
Δεν μπορώ γιατί είμαι άνεργη και δεν βρίσκω δουλειά. Γιατί σκέφτομαι και το τελευταίο ευρώ που θα χαλάσω αφού θα μου το έχουν δώσει οι γονείς μου. Να θέλω να αγοράσω κάτι και μετά να αλλάζω γνώμη γιατί ξέρω πως έστω και τα λίγα χρήματα θα τα χρειαστώ κάπου αλλού.

Βλέπω κάθε μέρα αυτούς που μπορούν να κάνουν άνετη ζωή. Αυτούς που μπορούν να μένουν σε υπερπολυτελή ξενοδοχεία, να ταξιδεύουν  σε μέρη πέρα από κάθε φαντασία, να σκορπάνε τα λεφτά τους ασύστολα  και σκέφτομαι:

"Εγώ γιατί να μην μπορώ να πάω έστω για 2 μέρες σε ένα απλό χωριουδάκι;" ΓΙΑΤΙ;;;;;Ξέρω πως οι περισσότεροι είστε στην θέση μου και αυτό με θλίβει ποιο πολύ.


Το χειρότερο όμως δεν είναι αυτό. Δεν βλέπω να υπάρχει καμιά ελπίδα ούτε σημάδια ανάκαμψης σε όλα αυτά τα τραγικά γεγονότα που συμβαίνουν στην πατρίδα μας.....


Τα ψέμματα τελείωσαν. Δεν μπορούμε να δείξουμε μεγαλύτερη ανοχή σε όλους αυτούς που μας καταστρέφουν και μας έκαναν να νιώθουμε ξένοι στην ίδια μας την γη.Την γη των παππούδων μας και των πατεράδων μας......

Τα κομματόσκυλα από κάθε πλευρά είναι εδώ και κάποιοι συνεχίζουν να χειροκροτούνε.
Αλλά απέναντι τους, έχει πάρει θέση η ΟΡΓΗ μας..... η ΟΡΓΗ των νέων ανθρώπων!!!!


Πηγή:hellas-now.blogspot.com (hellas aigialis)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...