Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Αγανακτισμένος: "Νομίζεις είμαι ο μόνος, Νομίζεις είμαστε οι λιγότεροι... Αν το νομίζεις τη πάτησες"


Επιχειρείς κατά συρροή και κατ´ εξακολούθηση να μου γαμήσεις τα όνειρα. Και που σε μένα δε τα κατάφερες ΑΚOΜΑ … Δε λέει τίποτα … ΑΚOΜΑ προσπαθείς Πες μου πώς να μη σε μισήσω.
Πώς να αντισταθώ αν κατά κακή και των δυο μς τύχη σε πετύχω βρωμοπουστοπορδη μπροστά μου.
Μου χουν στοιχειώσει το μυαλό άπειρες διαφορετικές ιδέες να σε κάνω να υποφέρεις…

Διαδίδεις πανικόβλητος την προπαγάνδα σου ΌΤΙ είμαι νεοναζι, άκρα δεξιός, πριν ένα μήνα με έλεγες ΣΥΡΙΖΑ....

ΛΟΙΠΟΝ ΌΣΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΟΜΕΝΩΝ ΜΟΥ ΘΑ ΣΕ ΧΤΥΠΩ ΌΠΟΥ ΣΕ ΒΡΩ Ο ΠΡΟΧΤΕΣΙΝΟΣ ΠΡΟΠΗΛΑΚΙΣΜΟΣ ΕΊΝΑΙ ΔΥΣΑΝΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ ΠΟΥ ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ
ΕΙΝΑΙ ΟΦΘΑΛΜΟΦΑΝΕΣ…ΣΑΣ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ

Νομίζεις είμαι άρρωστος… Νομίζεις είμαι ο μόνος… Νομίζεις είμαστε οι λιγότεροι… Αν το νομίζεις τη πάτησες. Είμαι όμως ΣΊΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ το ξέρεις και σπασμωδικά αντίδρας με ηλίθια φτηνή προπαγάνδα που φέρουν τα παπαγαλάκια σας. Κι αυτά το ίδιο θα πάθουν. Και αυτά το ξέρουν
Αγανακτισμένος
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...