Είμαι σίγουρος πως σοσιαλιστές, κομμουνιστές και λοιποί κρατιστές κάθε πολιτικής αποχρώσης ανά τον πλανητή θα πρέπει να νιώθουν πολύ χαρούμενοι με όλα αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα τους τελευταίους μήνες. Η σοσιαλιστική μας κυβέρνηση, με τις ευλογίες της Τρόικας, κάνει ότι περνάει από το χέρι της για να καταστρέψει και τα τελευταία υπολλείματα ελεύθερης οικονομίας στη χώρα μας. Αφού ποινικοποίησε την ιδιοκτησία, με το χαράτσι στα ακίνητα, τώρα έχει σκοπό να κάνει το ίδιο και με την αποταμίευση, αφού από εδώ και στο εξής θα φορολογείται επιπλέον κάθε φορολογούμενος που δεν κατόρθωσε να ξοδέψει τουλάχιστον τα μισά από αυτά που εισέπραξε!
Τα προσχήματα έχουν καταρρεύσει. Τα ωραία και μεγάλα λόγια περί "αναδιανομής" και "κοινωνικής αλληλεγγύης" που μέχρι τώρα μασκάρευαν την πραγματική φύση της φορολογίας , δεν πείθουν πια κανέναν . Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ωμή και ξεδιάντροπη ληστεία της περιουσίας μας από μια κυβέρνηση, που έχει σαν μοναδικό μέλημα τη διατήρηση στη ζωή του Μεγάλου Κράτους και του κομματικού στρατού που η ίδια δημιούργησε. Όμως , για μια στιγμή! Μήπως με το να αποκαλούμε "ληστρική" την πολιτική της κυβέρνησης , αδικούμε τους... ληστές ; Να τί έγραφε το 1867 ο μεγάλος Αμερικάνος φιλόσοφος Lysander Spooner. Ακόμη και αν δεν μοιράζεστε τις αναρχικές ιδέες του συγγραφέα, θα ανακαλύψετε πως η κατάσταση που περιγράφει θυμίζει ανατριχιαστικά τον τρόπο που λειτουργούν οι σημερινοι κυβερνώντες μας και πως, τελικά, οι ληστές είναι πραγματικοί gentlemen μπροστά τους:
"Το γεγονός είναι ότι ,όπως οι ληστές που κλέβουν τους ταξιδιώτες, έτσι και η κυβέρνηση μας λέει : "Τα λεφτά σας ή τη ζωή σας". Και πολλοί, αν όχι οι περισσότεροι, από τους φόρους καταβάλλονται με τον καταναγκασμό αυτής της απειλής.
Πράγματι, η κυβέρνηση δεν μας στήνει ενέδρες σε μοναχικά μέρη , δεν πετάγεται ξαφνικά μπροστά μας από την άκρη του δρόμου και, κρατώντας ένα πιστόλι στο κεφάλι μας , μας αδειάζει τις τσέπες. Αλλά αυτό δε σημαίνει πως η ληστεία (της κυβέρνησης) είναι λιγότερο ληστεία. Και μάλιστα είναι πολύ πιο ποταπή και ξεδιάντροπη.
Ο ληστής παίρνει ο ίδιος την ευθύνη και τον κίνδυνο της δικής του πράξης. Δεν προσποιείται ότι έχει κάποια νόμιμη αξίωση στα χρήματά σας, ή ότι προτίθεται να τα χρησιμοποιήσει προς όφελός σας. Δεν προσποιείται ότι είναι τίποτε άλλο παρά ένας ληστής. Δεν έχει αποκτήσει αρκετό θράσος για να ισχυριστεί ότι είναι απλώς "προστάτης", και ότι παίρνει τα χρήματα των ανθρώπων παρά τη θέλησή τους, απλώς για να μπορέσει να "προστατεύσει" αυτούς τους ταξιδιώτες, οι οποίοι αισθάνονται απολύτως σε θέση να προστατεύσουν τον εαυτό τους ή δεν εκτιμούν το ιδιόμορφο σύστημα προστασίας του. (Ο ληστής) είναι πολύ λογικό άτομο για να κάνει επαγγέλματα όπως αυτά. Επιπλέον, αφού πάρει τα χρήματά σας, σας αφήνει, όπως εσείς επιθυμείτε να κάνει. Δεν επιμένει να σας ακολουθεί στο δρόμο, παρά τη θέλησή σας, θεωρώντας πως είναι ο νόμιμος "κυρίαρχός" σας , λόγω της "προστασίας" που σας προσφέρει. Δεν συνεχίζει να σας "προστατεύει", ζητώντας να υποκλίνεστε και να τον υπηρετείτε , απαιτώντας από εσάς να κάνετε αυτό και απαγορεύοντας σας να κάνετε το άλλο, ληστεύοντας από σας περισσότερα χρήματα όσο συχνά ο ίδιος θεωρεί ότι είναι για το συμφέρον ή την απόλαυση του να πράξει και να σας στιγματίζει ως επαναστάτη, προδότη και εχθρό της πατρίδας ... αν αμφισβητείτε την εξουσία του ή αντισταθείτε στις απαιτήσεις του. Ο ληστής είναι πάρα πολύ gentleman για να διαπράξει τέτοιες προσβολές και αχρειότητες . Με λίγα λόγια, δεν προσπαθεί , εκτός από το να σας ληστέψει , να σας κάνει το κορόιδο ή το δούλο του."