Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

Αν εμείς δεν αντιδράσουμε τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας!!!!


Θέλω να αγωνιστώ, να ξεπληρώσω, να δω πάλι τη ζωή μου να είναι όπως πριν, να μπορώ να... βλέπω με αισιοδοξία τη γυναίκα μου τα παιδιά μου, αλλά μάταια. Βάζω στον εαυτό μου ερωτήματα, αλλά βρίσκουν απάντηση στο παρελθόν - για το μέλλον τίποτα. Πώς έγιναν τα πράγματα έτσι, πώς δανείστηκα τόσα λεφτά, να κάνω τι; Όλα είναι μάταια και ψεύτικα, όλα ήταν τόσο καλά φτιαγμένα για να μπορούν να μας κάνουν ό,τι θέλουν.



Τόσα τηλέφωνα για ενημέρωση ότι χρωστάμε λες και δεν το ξέρουμε, λες και δεν θέλουμε να ξοφλήσουμε το χρέος που αυτοί μάς δημιούργησαν. Επιτέλους, ας γίνει κάτι θεέ μου να τελειώσει αυτό το μαρτύριο, είναι κόλαση. Κάθε μέρα, κάθε ώρα, να μας λένε "και γιατί το πήρες το δάνειο;", μα τότε είχα κάνει ένα προγραμματισμό,  έβγαινα δεν ήξερα ότι θα κοπεί ο μισθός μου, δεν ήξερα ότι θα κλείσει το μαγαζί η γυναίκα μου, δεν ήξερα ότι η βεζίνη θα φτάσει στα ύψη - αυτά δεν τα λογαριάζει κανείς.

Όλοι αυτοί που έχουν περάσει στην πολιτική μας έχουν πρήξει από ανάπτυξη αλλά μονο για να τρώνε, να μας ταίζουν ψέματα. Κι εμείς τα χαϊβάνια να δεχόμαστε και να πιστεύουμε.

ΣΙΣΑΧΘΕΙΑ! Δεν την ξέρουν αυτή την λέξη, ας την μάθουν. Τι προτιμούν, να μας δουν πεθαμένους; Να πάρουν την περιουσία μας; Και τι θα τα κάνουν, τίποτα... όλα είναι μάταια .

Υγεία να 'χουμε, υπομονή μεγάλη για να παλαίψουμε τα θηρία (ΕΕ, ΔΝΤ,  ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ). Είναι μια πραγματικότητα και δεν μου το βγάζεις απ' το μυαλό ότι πίσω από όλ' αυτά είναι ο Αντίχριστος. Αυτός που θελει τον κόσμο υπόδουλο, κι αυτό θα γίνει, οι γραφές δε λένε ψέματα, εμείς δεν πιστεύουμε αλλά γίνονται κάθε μέρα όλ' αυτά.

Αν εμείς δεν αντιδράσουμε τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας ή ήταν γραφτό να γίνει.

Καλά, όλοι αυτοί που είναι άνεργοι, που δεν έχουν σπίτι, που νοικιάζουν, δεν τα βγάζουν πέρα. Οι υπαλληλοι που έχουν απολυθεί, οι εμποροι που έχουν κλείσει την επιχείρηση τους τι κάνουν; Δεν μπορούν να συννενοηθούν όλοι, να ξεσηκωθούν, να διαμαρτηρηθούν; Επιτέλους, πότε θα έλθει αυτή η ανάπτυξη που επαγγέλεται το πολιτικό μας σύστημα, σιγά σιγά, όταν διαλυθεί η χώρα μέχρι τέλους, τότε θα γίνει...
sinergatις , 53 χρ. , Λασίθι
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...