Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Ελληνες κάποτε κάποιοι προπάπποι μας πέθαναν για να μας αφήσουν μια Ελλάδα Ελεύθερη!!


Και εμείς αν χρειαστεί να πεθάνουμε θα το κάνουμε!!!
Αλλά με τίποτα δεν πρέπει να αφήσουμε 300 γουρούνια να μας Ξεπουλήσουν.
Αν φτωχεύσουμε θα πάρουνε τα @ρχίδι@ μ@ς οι κολογερμαναράδες, να ξεπουλησουμε τον τόπο μας είναι σαν να πουλάμε...
τα παιδιά μας και τα εγγόνια μας και κάτι τέτοιο λαμόγια και.....
καθάρματα Έλληνικός Σπόρος δεν το πράτει.

ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΨΑΝ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΕΔΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ!


Ας πρόσεχαν που βαζαν το πουλι τους και την υπογραφή τους Εγώ και καθε Ελληνας παντως δεκαρα δεν είδαμε από τα τόσα δανικά.
Κύριε Παπαρανδρέα στέίλε μου 3 χιλιάρικα να πληρώσω τις καθηστεριμένες δόσεις μου στις κολοτραπεζές σου και δόσε μου και χρήματα Δανικά! να αγοράσω γάλα για τα παιδιά μου και μετά βλέπουμε αν μπορέσω να σε βοηθήσω και γώ να δραπετεύσεις από την Χώρα μου γιατί καψερέ μου το Μαύρο Φίδι θα σε φάει.



http://epanastasi-gr.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...