Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Να σαλτάρω τώρα ή αύριο ;;


Βγαίνει κι ο άλλος και για την έννοια της ανταγωνιστικότητας σου λέει πως "όταν η τρόϊκα λέει γιατί η Ισπανία παίρνει τόσα..." τότε λέει τί απαντάς;"....τί θες ρε μεγάλε τώρας
Μετά θα σου πεί η τρόϊκα στη Βουλγαρία έχουν τόσο μισθό...η "τάδε" χώρα 100 ευρώ...άϊντε να μηδενίσουμε και μετά τί δηλαδή

Μου πετάς εμένα το μπαλάκι; Ο "δοτός" λέει δεν υπάρχουν "κόκκινες γραμμές" αυτές οι κόκκινες γραμμές....τί μας κάναν ρε παιδί μου!
Αυτός που μου λέει για μείωση του μισθού μου αυτός και ούλοι κεί μέσα τι μισθούς παίρνουν άραγε;
Να μειώσουν τα δικά τους τα προνόμια και όλα τα επιδόματα! 

Να πάρει ο πηταφδελτα κυρία μου το μισθό του ανειδίκευτου εργάτη και πρώτος αυτός να δώσει το έναυσμα στον Ελληνα πολίτη να συνεχίζει την προσπάθεια να βγούμε από την κρίση που αυτοί μας χώσαν!

Δίνει κανείς από δαύτους το παράδειγμα;

ΟΧΙ!

Γιατί να το δώσω εγώ κι ο γείτονας;
Αλλοι γυρίζουν και λένε να μη νιώθουμε τόση κατάθλιψη πια!
Μα τί να κάνω αδελφάκι μου πια? ΝΑ ζώ σε όνειρο θερινης νυχτός; 


Να θέλω να πιστεύω πως τα παιδιά μου θα ζήσουν ένα καλύτερο αύριο;
Με τη χουντάρα που ζούμε αυτή τη στιγμή και με τα λαμόγια που μας κυβερνούν δεν πρόκειται να ζήσουν καλά τα επόμενα χρόνια!
Ο άλλος σου λέει "δεν υπάρχει εναλλακτική λύση αυτή τη στιγμή".
Φέρ'μου ένα γκαζμά να θαφτώ ρε παιδί μου!
Τί να πω πιά!
Αλλοι σου λέν μην είσαι καταθλιπτικός, η ελπίδα πεθαίνει τελευταία....κι άλλες μπουρδελοπαπαριές!
Ο άλλος σου λέει "να ξαναστοχαστούμε και να πάμε σε μια.γραμή εθνικής επιβίωσης...για την τρόϊκα".
Μάλιστα...από μ@λ#$κίες άλλο τίποτε πια!
Σου λέει πως ο λαός υποστηρίζει αυτή την κυβέρνηση..."
Μα καλά τί λέει το άτομο?
Το θές το γιαουρτάκι..... Είπε ο άλλος το κολλητάρι του "περιστερά" πως "έχει την εμπιστοσύνη του λαού να κυβερνήσει..."
Μα καλά τί ποσοστό αλήθεια πήρες στις τελευταίες ελογές?
Βγείτε στις πλατείες, στους δρόμους πόσο σας αγαπά και πόσο σε εμπιστεύεται ο λαός...... θα πέσει γιαουρτάκι και όχι μόνο στο φούλ!
Ρε τις βλακείες που λένε  πως ο λαός τους εμπιστεύεται ...όλα αυτά που λέν τα πιστεύουν άραγε?
Ρε αν δείτε κόσμο να τρέχει καταπάνω σας μη τυχόν και νομίζετε πως έρχετε κατά πάνω σας από αγάπη και επειδή εχουν εμπιστοσύνη για σας!
Τρέξτε να κρυφτείτε ρεεεε!
 
 http://enomenoiblogers.blogspot.com/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...