Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Μέγα σκάνδαλο Σαμαρά...


Του Στάθη Κεραμιδά

 Επιστρέψαμε στη Siemens 6 εκατ. ευρώ που δήθεν χρωστούσε το ελληνικό δημόσιο από επιστροφή φόρων!

Απίστευτο κι όμως αληθινό.... Η Κυβέρνηση Σαμαρά υποταγμένη πλήρως στα γερμανικά συμφέροντα, έσπρωξε χρήμα στην πιο αμαρτωλή - παγκοσμίως - εταιρεία , τη Siemens, η όποια ' λάδωσε ' τους μίσους, τουλάχιστον, Έλληνες πολιτικούς των δυο τελευταίων δεκαετιών κι έγινε κυρίαρχη στη  χώρα!

Αντι λοιπόν να υποχρεωθεί η Siemens να επιστρέψει χρήματα στην Ελλάδα μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου με τον Χριστοφορακο και λοιπούς μάνατζερς της εταιρείας, που τόσο ζημίωσαν τη χωρα, οι Γερμανοί απαίτησαν και, τελικώς, κατάφεραν να εκβιάσουν τη δοσιλογη Κυβέρνηση Σαμαρά, που έσπευσε να δώσει στη Ζιμενς 6 εκατ. ευρώ, που της "οφείλαμε" λένε, από επιστροφή Φ.Π.Α.

Την ίδια στιγμή, το ελληνικό δημόσιο χρωστάει σε Έλληνες επαγγελματίες και επιχειρηματίες, εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, δεν συμψηφίζει τα χρέη τους, τους συλλαμβάνει, τους καταστρέφει και τους αναγκάζει να φουνταρουν από μπαλκόνια!

Το πιο φοβερό είναι, που η Siemens, έστειλε εξώδικο κατά του ελληνικού δημόσιου, στο όποιο αναφέρει ότι τα χρήματα που της οφείλονται, δεν είναι μόνο 6 εκατ.τα όποια έλαβε μέσω της Εθνικής Τραπέζης, είναι αρκετά περισσότερα, καθώς αξιώνει να της καταλυθούν και οι τόκοι !!

Δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία ότι αυτή η Κυβέρνηση θα σπεύσει να ικανοποιήσει το αίτημα των Γερμανών αφεντικών της, μήπως και αυτοί θυμώσουν και τους βγάλουν σε ...διαθεσιμότητα.

( Υ. Γ. Εχω πληρη επιγνωση της ειδησης που αποκαλυπτω. Σε αλλες εποχες, η αποκαλυψη ενος τετοιου σκανδαλου, θα επεφερε σοβαρο κυβερνητικο κλυδωνισμο. Τωρα, ομως, δεν ειμαι σιγουρος εαν αγγιξει καποιον αυτη η υποθεση, παροτι θυμιζει τη λαικη ρηση "εκει που μας χρωστουσαν μας πηραν και το βοδι"
Ενημερωνω τους παντες οτι αυτη την ειδηση μου εδωσε ανωτατο στελεχος του υπουργειου Οικονομικων και μαλιστα εχω στα χερια μου τα σχετικα παραστατικα.
Ειμαι βεβαιος πως αυτο το θεμα , θα το ' θαψουν ' τα καθεστωτικα Μ.Μ.Ε. γι αυτο καλω τους φιλους μου στο facebook να το κοινοποιησουν παντου για να το πληροφορηθουν οσο γινεται περισσοτεροι )


anemosantistasis.blogspot.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...