Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Ο απολογισμός ενός φορολογούμενου


Τώρα που τελειώνει και αυτή η ρημαδοχρονιά και σαν άνθρωπος αλλά και σαν πολίτης τούτης δω της κατακαημένης χώρας , θα πρέπει να κάνω τον απολογισμό μου για τη χρονιά που επιτέλους μας έφυγε.

Πράγματα που είμαι χαρούμενος , γιατί συνέβησαν τον…χρόνο που μας πέρασε.

– Πράγματι έχω δώσει και έχω πάρει πολύ αγάπη. Μα πολύ αγάπη και από τους δανειστές μας , αλλά και από τους ντόπιους συνεργάτες τους.

– Πράγματι έκανα πολλούς και καλούς φίλους, ε αυτό που το πάτε ; αν ο βλαμμένος του Χάρβαρντ δε γινόταν πρωθυπουργός θα είχα μαύρα μεσάνυχτα από το σύνολο της τραπεζικής σαπιοκρατορίας και όλης της ευρωπαϊκής αριστοκρατίας , γνώρισα τον Ντράγκι , τον Βαν Χέστον , τον Βαίσμαν , τον Φον ρίχτερ , τον Δον Μπίχτεν και ένα σωρό καλούς ανθρώπους που έσπευσαν στο κάλεσμα του βλαμμένου να μας σώσουν.

– Πράγματι, έχω κοιμηθεί σε παγκάκι , γιατί με πέταξε έξω η σκύλα η νοικοκυρά μου για καμιά δεκαεφταριά νοίκια που της χρωστάω.

– Πράγματι έχω φάει ψωμί με αλάτι, ρίγανη και λάδι φρυγανισμένο σε ηλεκτρικό σίδερο.
– Πράγματι έχω κάνει ίσα με μια βδομάδα να πατήσω σε σούπερ μάρκετ..

– Που πράγματι έχω κοιμηθεί τη πρωτοχρονιά του 2011 με δύο μνημόνια και ξύπνησα το 2012 με τρία

– Πράγματι σε λίγο θα έχω γίνει ήρωας σε μυθιστόρημα του Ογκώ.

– Πράγματι έχω κάνει πυρετό, και τον κατέβασα με τσίπουρο. Γενόσημο το μαμημένο.!

– Πράγματι πήγα την ημέρα των γενεθλίων της Ελενίτσας (της αγαπημένης μου) με δώρο …μόνο την αγάπη μου.

– Πράγματι είδα την Όλγα μας υπουργό πολιτισμού !!! Να δίνει εντολές (το πουλάκι μου) για να διαλευκανθεί ένα τρομερό σκανταλο .

Πολύχρωμος εντοιχισμένος ο νέος χρόνο κι ότι λιποθυμήστε ….στην αγκαλιά σας να το βρείτε



kafeneio-gr.blogspot.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...