Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

κ Πρόεδρε Γιατί?


*μελοποιημένο από τον Νίκο Δρυμούση

Κύριε Πρόεδρε γιατί, να ζητιανεύει ένα παιδί μπρος στο Χρηματιστήριο, λύσε μου το μυστήριο

Εγώ τα βλέπω καθαρά, κι είναι όλα διαπλεκόμενα
Μην προσποιείστε Πρόεδρε,  ξέρετε, ότι τα ξέρω!!
Κλέβετε απροκάλυπτα κι έχω όνειρα ακάλυπτα
Είστε εχθρός μου Πρόεδρε και είμαστε σε πόλεμο
Πόλεμο, που ενώ με βλέπετε, εσείς είστε αόρατος,
 χωρίς υπόσταση μα υπαρκτός,
 είστε η αιχμή του δόρατος!

Με κοροϊδεύεις Πρόεδρε Ξέρεις πως το πτυχίο μου το 'βαλα στ΄ αρχείο μου
Μη χρήσιμο στη χώρα μου και μπούρδες, εξιστόρα μου....




Κύριε Πρόεδρε ντροπή! Πήραν τα πράγματα τροπή, ανεξέλεγκτη....Και συ κοιμάσαι ήσυχος μωρέ!
Η κοινωνία ανάστατη!
Ναι, χα χα!, την καρέκλα βάστα τη!
Είσαι ....εχθρός ΜΟΥ Πρόεδρε  Με κοροϊδεύεις και το χειρότερο; , ξέρεις Ότι το ξέρω!!

Κύριε Πρόεδρε γιατί να ζητιανεύει ένα παιδί μπρος στο Χρηματιστήριο; λύσε μου το μυστήριο...

Οι φίλοι μου, μ' αφήσανε. Με πόνο αφού ζυγίσανε τα πράγματα.
Στη ξενιτιά σκορπίσανε..... γάματα.....
Κι εγώ εδώ! Χα! Χα! Κύριε Πρόεδρε Χα! ....δεν είναι μυστικό....δεν είναι τίποτε,
απλά .....ηρεμιστικό......
Το πλήρωσα! τα φάρμακα! Τα παίρνω! Γιατί γύρω βλέπω άρματα, κάποιες φορές.....
Ποιοι φάγανε τις εισφορές το κούρεμα στ' ασφαλιστικά ταμεία;
Κύριε Πρόεδρε τι λες; -Δεν υπάρχει μία; Ποιοι τα 'φαγαν; -Τους ξέρεις μα το Δία!


Με κοροϊδεύεις Πρόεδρε  Ξέρεις πως το πτυχίο μου το 'βαλα στο αρχείο μου
Μη χρήσιμο στη χώρα μου και μπούρδες, εξιστόρα μου
Κύριε Πρόεδρε ντροπή! Πήραν τα πράγματα τροπή, ανεξέλεγκτη....
Και συ κοιμάσαι ήσυχος μωρέ!
Η κοινωνία ανάστατη!
Ναι, χαχα!την καρέκλα βάστα τη!
Είσαι ....εχθρός ΜΟΥ Πρόεδρε  Με κοροϊδεύεις και το χειρότερο; ξέρεις Ότι το ξέρω!!

Κύριε Πρόεδρε γιατί να ζητιανεύει ένα παιδί μπρος στο Χρηματιστήριο; λύσε μου το μυστήριο...

Άνεργοι, συσσίτια, μαγαζιά κλείνουν, πείνα, εξαθλίωση, υποσιτισμένα παιδιά λιποθυμούν
στα σχολεία, αυτοκτονίες, άστεγοι, εγκληματικότητα, υποδούλωση...
Ναι ρε! Υποδούλωση!!
και τα μετράς με ποσοστά! Τα βλέπεις όλα θετικά
γιατί έχεις ....αφεντικά! Και το χειρότερο; ξέρεις Ότι το ξέρω!!
κύριε Πρόεδρε,  χα, χα! Ατιμωρησία, κι ασυλία! το σινάφι σας ποτέ σε δίκη!
Φτου σου καθίκι! Τα χάπια τελειώσανε και δεν υπάρχει ώρα!
Βγαίνω απ' την επήρεια τα βλέπω όλα μυστήρια....
Παίρνω μια ανάσα κι έρχομαι  ΜΕ ΦΟΡΑ να σε βρω!
Κάπως αλλιώτικα τα βλέπω τώρα...
Πως καταστέψατε ένα Έθνος; Υγεία, παιδεία, Άμυνα, πολιτισμός και έθιμα....
Τι αφήσατε όρθιο ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
Μην παίρνεις ρίσκο εύκολα τώρα σε βρίσκω!
Σε εξαφάνισα! Και ζω χωρίς εσένα Πρόεδρε..... Και ζω χωρίς εσένα Πρόεδρε..... ζω χωρίς εσένα
......................................

Έκανα πρόταση γάμου στην κοπέλα μου ναι μάνα, γέλα μου
Θα κάνω οικογένεια, παιδιά! Έχουμε όνειρα βαθιά, και στέρεα
Δουλειά φουλ, τ' αφεντικά ακέραια
Χρήσιμο το πτυχίο μου και περιζήτητο
Συμβάλλω στην ανάπτυξη, με ηθικό αήττητο!
Οι Κυριακές ευχάριστες με τα παιδιά...Μέσα στην οικογένεια, υπάρχει ομοιογένεια
και συνεννόηση Η χώρα προοδεύει, μας προστατεύει...
Φύγανε τ' αποβράσματα κι η παρανόηση  απ' τα ίδια τα περάσματα, που ήρθαν!
Πρόεδρε! Μαζί σου τα συμφώνησα, μετά σε ....”δολοφόνησα”!
Τώρα: Ο πλούτος περισσεύει, Ελλάδα ανεξάρτητη, χωρίς εσένα Πρόεδρε, χωρίς εσένα Πρόεδρε


 http://youtu.be/Uy8Jd_8Nc_Y

 http://nemeapress.blogspot.gr/2012/12/blog-post_4379.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...