Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

Είμαι άνεργος, άχρηστος, μαλάκας, ψηφοφόρος!


Όχι τόσο από απελπισία, όσο από αγανάκτηση, για πρώτη φορά γράφω κάπου που ελπίζω ότι θα βρω ανταπόκριση...

Περί κοινωνικού μερίσματος ο λόγος...




Αναγνώστης: Είμαι άνεργος, άχρηστος, μαλάκας, ψηφοφόρος!

Προσωπικές απόψεις που αν θέλετε τις δημοσιεύετε...


Επί 6 χρόνια δούλευα 18 ώρες το 24ωρο... Ξεκίναγα από τις 4 τα χαράματα μοιράζοντας γαλακτοκομικά προϊόντα, μιας, κάποιας εταιρείας. 

Όταν σχόλαγα από εκεί, γύρω στις 12 μεσημέρι, έπιανα δουλειά σε κάποιο fast food  μέχρι τις 4 περίπου. Ξεκουραζόμουν μέχρι τις 6 και μετά πήγαινα σε ένα περίπτερο μέχρι τις 12.  Και από τις 4 πάλι στα γάλατα.

Ζούσα στη Θεσσαλονίκη, μόνος αλλά ανεξάρτητος από όλες τις απόψεις.

Από το 2009 άρχισα να χάνω μία μία τις δουλειές μου ώσπου πριν 2 χρόνια δεν είχα καμμία δουλειά. Αναγκάστηκα λοιπόν να επιστρέψω στο πατρικό μου όπου και ζω εις βάρτος των γονέων μου μέχρι και σήμερα.

Ανάσα νόμισα ότι θα ήταν το επίδομα κοινωνικού μερίσματος ή όπως στο διάολο αλλιώς το λένε. Και ωωωω! πατρίδα μου αγαπημένη ΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΕΙΣ αφού ζώ με τους γέρους γονείς μου εις βάρος τους, ζω εκεί ΠΟΥ ΕΣΥ ΜΕ ΟΔΗΓΗΣΕΣ!!!!

Άνεργο ΕΣΥ ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ. ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΟΥ.
'Εχεις ονοματεπωνυμο... Σε λένε ΣΑΜΑΡΑ, ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΒΕΝΙΖΕΛΟ....

Συνεχίζεις να με κοροϊδεύεις... είπες κοινωνικό μέρισμα....
ΜΑ ΗΤΑΝ ΚΟΛΠΟ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ (στις εκλογές τον εαυτό σου) κ τους ένστολους ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ.

ΑΛΗΤΕΣ, ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΙΧΕ ΠΟΤΕ ΤΟΥ 3 ΔΟΥΛΕΙΕΣ;;;;
ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΔΟΥΛΕΨΕ  έστω και 8ωρο κανονικό;

Ακόμη και ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΙ είσαστε όπως βλέπετε και στη φωτογραφία από το site σας που με ενημερώνετε ότι ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΙΤΗΣΗ ΕΠΕΙΔΗ «φιλοξενήσται»!




Εσείς που ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΟΥΤΕ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ  με καταδικάζετε μαζί με χιλιάδες άλλους ....

Εσείς οι βολεμένοι...
Εσείς οι αλήτες ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ και τα πρόβατα που σας εκλέγουν. 

Με αποκαλείται (με τον τρόπο σας) ΑΧΡΗΣΤΟ, ΗΛΙΘΙΟ κ ΜΑΛΑΚΑ ΕΠΕΙΔΗ εσεις με κάνατε άνεργο.... Αλλά ε'ιμαι και ψηφοφόρος!
 ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΑΡΠΑΞΕΤΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΩΝ ΕΝΣΤΟΛΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ.
ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΠΑΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ?

Γιατί κορόιδεψες αλήτη Σαμαρά για μία ακόμη φορά  ΤΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ?

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ! 
ΣΑΜΑΡΑ.... ΒΕΝΙΖΕΛΕ...
ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΛΗΤΕΣ.....ΠΡΟΔΟΤΕΣ.... ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ....




ΠΗΓΗ
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...