Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Πριν ενάμιση χρόνο, στις 9/10/2012 όταν ξανα είχε έρθει η νεο-κατακτήτρια Μέρκελ στην Ελλάδα μας, είχα παραιτηθεί από την έδρα μου στο Πανεπιστήμιο. Σήμερα 11/4/2014 το σίχαμα αυτό φρόντισε με την συνεργία της υποτακτικής και ξεπουλημένης κυβέρνησης να Επαναμολύνει τα ιερά μας χώματα. Από το πρωί ξεκίνησα και κατέβηκα ΜΟΝΟΣ στην Αθήνα και περίπου στις 11 π.μ άφησα το αυτοκίνητό μου στην Θεμιστοκλέους και άρχισα να περιδιαβαίνω την Πανεπιστημίου και την Σταδίου μέχρι περίπου αργά το απόγευμα. Περιττό να σας πω ότι η Αθήνα ήταν γεμάτη από Ασφαλίτες και Ματατζήδες αλλά ΑΔΕΙΑ από κόσμο. Και αναρωτήθηκα. Καλά που είναι τα εκατομμύρια των ανέργων, απολυμένων, πεινασμένων, οργισμένων.............. ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Και πάνω στην απογοήτευσή μου έκατσα να πιώ ένα καφέ. Και με πλάκωσαν μαύρες σκέψεις. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Γιατί εγώ, ο μη με χαρακτηρίσω είχα παραιτηθεί από τον σίγουρο και παχυλό μισθό μου, την σίγουρη και με αίγλη θέση μου ως Πανεπιστημιακός καθηγητής;;;;;; Γιατί;;;;;;;;;;;;;;;; Που είναι όλοι εκείνοι που ονειρεύτηκα και οραματίστηκα;;;;;;;;;;; Που είναι όλοι εκείνοι που μου υποσχέθηκαν ότι θα το πάμε μέχρι τέλους ;;;;;;; Που είναι εκείνοι που έλεγαν –και μάλιστα πολύ πρόσφατα πως δεν θα γίνουμε Η ΟΥΡΑ ΚΑΝΕΝΟΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Και θύμωσα πολύ. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΠΟΛΥ.
ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΣΤΕ ΣΕ ΟΛΗ ΠΛΕΟΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΣΤΕΛΕΧΗ ΚΑΙ ΜΕΛΗ, ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΩΝ ΤΗΣ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ;;;;;;;;;;;;;;;
ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ.
Μιά από τις απαντήσεις που πήρα από κάποιο φίλο στη διοίκηση ήταν πως, όπου δεν έχουμε δικό μας υποψήφιο, πρέπει αναγκαστικά να συνεργαστούμε. Μπα τι λέτε ΡΕ;;;;;
Ενα κίνημα που πήρε στις εκλογές 10,6% δεν έχει δικούς του υποψήφιους;;;;;;;;;;;;;;;
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ;;;;; ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ;;;;; ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΩΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ;;;;; ή κάτι άλλο τρέχει ;;;;;;;;;;;;; ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΑΖΕΤΕ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΑΓΝΟΥΣ;;;;;;
ΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ, ΕΓΙΝΑΝ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ, ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ, ΓΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΣΕΙΣ ΟΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΙΣ;;;;; ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ;;;;;;;;;;;;;;;;;
Η αλήθεια είναι ότι προβληματίστηκα πολύ. Αλλά τελικά δεν θα σας κάνω το χατήρι. ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ (και ας ζορίστηκα) ΚΑΙ ΑΣ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ ΠΩΣ ΚΑΙΓΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΩ. ΝΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΩ ΚΑΙ ΑΣ ΚΑΩ ΟΛΟΣΧΕΡΩΣ.
ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΥΤΗΡΙΑΖΩ ΤΙΣ ΜΟΛΥΝΣΕΙΣ. ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΠΩΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΟΛΥΝΟΝΑΙ. ΕΧΩ ΠΛΗΡΗ ΑΝΟΣΙΑ.
ΓΙΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ.
ΚΑΜΙΑ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ/ΤΗΣ, ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗΣ, ΕΞΑΡΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ.
ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ. ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑ ΜΟΥ. ΗΔΗ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΡΑΞΕΙ ΑΡΚΕΤΟΙ.

facebook  Σ.Κ.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...