Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

Ο τρόπος που επιβιώνουν οι φελλοι !!!!!Αυτό το άρθρο πρέπει να το διαβάσετε όλοι...



Πριν περίπου τρία χρόνια με πλησίασε ένας νεαρός ζητώντας μου βοήθεια , ένας τεχνικός !
Στα τελευταία 5 χρόνια έχω βοηθήσει γνωστούς και άγνωστους πανω σε ότι θέμα υπήρχε πάνω στο ίντερνετ και παν τα αφιλοκερδώς !
Τότε ο νεαρός με ειχε παρακάλεσει να αναλάβει σαν τεχνικός το κατοχικά νέα και αν έκανε καλή δουλεία εγώ να τον προωθούσα έτσι ώστε να φανεί η εργασία του!

Στην αρχή ήμουν πολύ διστακτικός γιατί είχα δεχθεί πολλές επιθέσεις εκ των έσω για να με κλείσουν και έτσι δεν μπορούσα να κάνω την οποιαδήποτε κίνηση με χαλαρή την συνείδηση μου!
Πέρασαν μήνες και αποφάσισα να δωσω την ευκαιρία στον νεαρό ..τοτε έγινε η πρώτη αλλαγή στο κατοχικά νέα και σε εμφάνιση άλλα και σε θέματα seo!
Από τότε που ανέλαβε ο νεαρός και έκανε σωστά πράγματα ως δια μαγείας εμφανίστηκαν και διάφορα άλλα μπλοκς που άρχισαν να δημιουργούν αντινοηση για το κατοχικά νέα.!
Δήθεν τότε εχθροί μου , σελιδιτσες που δημιούργησαν ολόκληρη βιομηχανία αποδόμησης του κατοχικά νέα , φωνάζοντας ως γνώστες και στέλνοντας μαζικά εμαιλ σε συνεργάτες μου , δημιουργώντας ψευδής αναρτήσεις με λάσπες ενάντια στο κατοχικά νέα !
Καταγγελίες στην google για τις διαφημίσεις του κατοχικά , καταγγελίες στην google με ψευδή και ένα σωρό άλλες κινήσεις , συνηθισμένες σε ένα πολεμικό κλίμα και με το σκεπτικό πάντα ότι γνωρίζουμε πόσο πολύ ενοχλούμε το σύστημα !
Έφθασε σε επίπεδο η πληροφορία της αντινοησης να κάνει συνεργάτες του κατοχικά νέα να πιστευουν σε ανύπαρκτα για την ιντερνετικη επιστήμη θέματα ! Όπως πχ ότι χρησιμοποιώ nofollow λινκς στις πηγές μου και αυτό είναι κακό! Βέβαια σήμερα όποιος διαβάσει τους κανόνες της google θα δει ξεκάθαρα ότι ολες οι σελίδες που θέλουν να εχουν σωστή εξέλιξη πρέπει να χρησιμοποιούν nofollow λινκς!
Αυτά βέβαια είναι ψιλά γράμματα για τον απλό χρήστη και τον απλό μπλοκερ ο οποίος την πάτησε από την επιφάνεια της υπεροντοτητας πληροφορίας !
Μετά από πολλά και διάφορα , εσωτερικές αιμορραγίες και προδοσίες μέσα από τα σωθικά μας κατάλαβα ότι ο νεαρός εκ των έσω τεχνικός μάλλον κάποιο ρόλο άλλο βαραγε από την αρχή , πριν φθάσουν λοιπόν τα πράγματα να γίνουν μη αναστρέψιμα ζήτησα την λήξη συνεργασίας μου με τον συγκεκριμένο νεαρό!
Ο νεος τεχνικός του κατοχικά μέσα σε 24 ωρες και αλλάζοντας όλα τα "φρένα" που υπήρχαν μέσα στα κατοχικά νέα έδωσε επισκεψιμοτητα + 35% ...μέσα σε 24 ώρες !!!!! Να φανταστεί κανείς δηλαδή τι πάρτι έκαναν τόσο καιρό τα πραγματικά αφεντικά του νεαρού!!!!!!!
Ο στόχος μου και το έχω πει ξεκάθαρα είναι να γίνει το κατοχικά νέα το Νο 1 site πληροφόρησης στην Ελλάδα , δηλαδή να περάσω όλους τους πληρωμένους δήθεν αντιστασιακούς και όλους τους εκ τηλεόρασης ειδήμονες της πληροφορίας , γιατί ; ...Γιατί το κατοχικά νέα δεν έχει κανένα να του λέει τι να πει και τι να μην πει , γιατί το κατοχικά νέα είναι Ελληνικό και όχι γκογκολεζικο , γιατί το κατοχικά νέα έχει δημιουργήσει την νέα μορφή πληροφορίας και αλήθειας που σήμερα μιμούνται όλοι οι προσκυνημενοι δήθεν ..."δημοσιοκαφροι" του συστήματος !
Πριν ένα μισή χρόνο στην alexa.com ήμουν πολύ κάτω από την εκατοντάδα στην Ελλάδα και στην 13.000 θέση παγκόσμια ...μια πολύ καλή πορεία για ένα ιστολογιο που πολεμιέται από την πρώτη στιγμή που είδαν ότι εδώ ...προσκύνημα η χαρτζιλίκι δεν παίζει!
Σήμερα είμαι 200+ στην Ελλάδα και 24.000+ στην παγκόσμια κατάταξη !!!
Πτώση τον τελευταιο ένα χρόνο της τάξεως του 50% ...άλλα μην χαίρεστε ...έχω πτώση στα συτηματακια σας άλλα έχω πολλή περισσότερη επισκεψιμοτητα από όλους σας !!!
Τεχνικά μόνο να το δει ένας γνωστης του ίντερνετ με την επισκεψιμοτητα που έχω ...350.000 page views ήμερα και σταθερή άνοδο είναι παράλογο να πέφτω παντού....να με εξαφανίζει η alexa και η google !!!
Είπαμε η επιφάνεια βρίσκεται παντού σε αυτόν τον πόλεμο !!!
Κατανόησα λοιπόν ένα νέο είδους πολέμου , σε αυτό βοήθησαν και κάποιοι γνωστοί άγνωστοι που μου μίλησαν πολλές φορές μέσω του φατσοβιβλιου ρωτώντας με αν είναι αλήθεια όλα όσα μαθαίνουν ....και εκεί έμαθα για ομάδες που με λένε μασόνο , για ομάδες που λένε ότι είμαι Εβραίος , για ομάδες που με λένε απατεώνα ..και ένα σωρό άλλα πραγματάκια !
Οι φελοι οργανώθηκαν σε διάφορα λόμπι , ιστοσελίδες με επαναστατικό περιεχόμενο ξεμύτισαν και ενώθηκαν εναντίων αυτού που δεν θα έπρεπε να ακούσει η Ελλάδα!
Στην έρευνα μου βρήκα ότι "έχασα" 1800 μπακλινκς...και τα λινκ αυτά δεν τα χάνεις από το πουθενά ...κάποιος πρέπει να έχει κάνει αυτό που πληρώθηκε να κάνει !
Τόσο καιρό δεν μιλάω , τόσο καιρό είμαι μόνιμα με μια λέξη στο στομα μου ...ενωση!
Όταν δημιούργησα το Σχέδιο Αχιλλέας γνώριζα οι ξεκινάω έναν μόνιμο πόλεμο...κατανόησα στον Αχιλλέα ότι παρεισφρησαν ανθέλληνες και έτσι απομακρύνθηκα για να προφυλάξω την πληροφορία του Αχιλλέα ..μιας και ο μόνος στόχος ήταν και αυτός ..η πληροφορία του Αχιλλέα είναι αυτή που θα φέρει την αλλαγή!
Έπρεπε να βρω τον τρόπο η ένωση των Ελλήνων να έχει τον τρόπο και την μέθοδο ώστε όλοι να θελήσουν να κατεβάσουν τις ταμπέλες και να περάσουν στην απόλυτη ένωση ..Έλληνας με Έλληνα !
Ξεκινώντας το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ γνώριζα ότι τώρα πια θα γίνει η μεγάλη επίθεση ... πήρα τα ρίσκα μου εγώ και οι συναγωνιστές μου και το φέραμε σε πέρας με το τελευταίο που μένει να είναι η αποδοχή του στα παγκόσμια ανταλακτηρια !
Έργο τόσο μεγάλο που μόνο όταν τελειώσει αυτή η μάχη θα κατανοησετε όλοι!
Μέχρι σήμερα στάθηκα σε εκατοντάδες ιστολογία , προωθώντας , βοηθώντας , στηρίζοντας με όλους τους τρόπους !
Δεν ντρέπομαι να πω ότι είμαι υπευθυνος που εσυ διαβάζεις δεκάδες ιστολογία σήμερα , ιστολογία που ξέχασαν πως ξεκίνησαν , που ξέχασαν το ευχαριστώ που έλεγαν κάποτε ...που ξέχασαν το σου χρωστάω πολλά....και όλα αυτά για να δημιουργήσω την αρμάδα πληροφορίας από αληθινούς Έλληνες για τους Έλληνες !
Δυστυχώς η αρμάδα μου βυθίστηκε , όχι μόνο πραγματικά άλλα και μέσα στην συνείδηση μου,οι άνθρωποι που στήριξα δεν με στηρίζουν στην μεγαλύτερη προσπάθεια αντίστασης ... οι μικροί μπλοκερς γίνανε μεγάλοι και θέλουν να ξεπεράσουν τον ...ατίθασο stranger !
Έτσι δυστυχώς εξελίσσεται συνήθως ο πολιτισμός της χεστρας !!
ΔΕν έχω αλλάξει θέση ούτε μια στιγμή σε όλη την μικρή αυτή καριέρα μου σαν μπλοκερ , δεν άλλαξα ούτε όταν με απείλησαν με φυλακή , ούτε όταν απείλησαν για την Ζωή μου , δεν σταμάτησα , δεν μασησα ,δεν συμβιβαστικα ...γιατί ότι λέω είναι η απόλυτη αλήθεια της καρδιας μου και ο τρόπος να ζω!
Στην έρευνα μου έμαθα για πολλές ιστοσελίδες από που κρατά η σκούφια τους , ποιοι παίρνουν εντολές κατευθείαν από το αμερικάνικο κολέγιο και από λόμπι εφημερίδων!
Ποιοι ανακατευτηκαν σαν "φίλοι" με το κατοχικά νέα και ποιοι ήταν τελικά οι σκοποί τους !
Να πω λοιπόν ότι βαρέθηκα να είμαι το καλό παιδί που στην πλάτη του είσαστε η αόρατοι μάγκες... ποτέ όμως μπροστά και ξεκάθαρα ..πάντα έρποντας και μεταμφιεσμένοι όπως αξίζει στην φυλή σας!
Όσοι "φίλοι" μου δεν στήριξαν το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ... απλά δεν σας θεωρώ άλλο "φίλους" ...όσοι παίξατε με τα λόμπι και σας δόθηκε η εντολή αποδόμησης απλά θα σας γαμήσω !
Πόσο πιο απλά και ξεκάθαρα ένας άνθρωπος μπορεί να πει αυτό που νοιώθει !
Γνωρίζω ποιοι είστε πια , γνωρίζω τι κάνετε και σας πετάω το γάντι...συνεχίστε αυτό που κάνετε για να έχω τρελό κέφι για όλα όσα θα σας κάνω!
Το κατοχικά νέα από σήμερα ζητάει να δημιουργήσει μια νέα ΑΡΜΑΔΑ φίλων και φιλικών ιστολογιων ... Ξεκίνησα από το μηδέν και με το αίμα μου τις γνώσεις μου και τις ιδιότητες μου έκανα το κατοχικά νέα το νούμερο ενα ιστολογιο εναλλακτικής πληροφόρησης ...τώρα θέλω κοντά μου όλους όσους νοιώθουν Έλληνες και θέλουν η πληροφορία στο Ίντερνετ να ει ναι ελληνική και όχι εβραίικη!!!
Στο katohika@gmail.com περιμένω το αίτημα συνεργασίας και φιλικών ιστολογιων...από Έλληνες μπλοκερς ....ΜΟΝΟ ..!
Stranger,...lets dance dear...!

 http://www.katohika.gr/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...