Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2014

Και ο γραμματεας της συντονιστικης ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ κουνησε μαντιλι....


Κυριε προεδρε των ΑΝ.ΕΛ.Με την επιστολη μου αυτη σας ανακοινωνω την παραιτηση μου απο μελος της Συντονιστικης Επιτροπης Ιωαννινων καθως επισης και απο το κομμα.Τα
προβληματα ειναι...
γνωστα εδω και δυο χρονια και παρα τις προσπαθειες μας για ενα θετικο κλιμα διευθετησης τους,διεκρινα ενα κλιμα ασταθειας,ασυνεννοησιας, εχθρικοτητας και αντιπαλοτητας με τα στελεχη του οργανωτικου στην Αθηνα.Η μη ληψη αποφασεων με βαζει σε σκεψεις οτι ειναι μια μεθοδευμενη ενεργεια για την εξυπηρετηση προσωπικων συμφεροντων καποιων στελεχων οι οποιοι αδιαφορουν για τον διαλογο,τις δημοκρατικες διαδικασιες και καταπατουν την Ιδρυτικη Διακυρηξη.Βρεθηκαμε αντιμετωποι με ενα παρασκηνιο και ανθενωτικο περιβαλλον παραπληροφορησης και συκοφαντιας το οποιο ερχεται σε αντιθεση με το χαρακτηρα και τα πιστευω μου.Δεν ειμαστε παρεα αλλα συνεργατες και συνοδοιποροι για εναν κοινο σκοπο.Με τις ενεργειες σας μας στερησατε οποιαδηποτε αξιοπρεπεια και δυναμη για να σας εκπροσωπησουμε στην Ηπειρο και πιο συγκεκριμενα στα Ιωαννινα.Πιστεψα στον πατριωτισμο σας και δυστυχως απογοητευτηκα.Ζηταω ενα μεγαλο συγνωμη απο τους ανθρωπους που σταθηκαν διπλα μου και παλεψαν μαζι μου για το κινημα.

Με εκτιμηση.Γραμματέας αγροτικών και εργασιακών θεμάτων Ιωαννίνων
ΤΙΝΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
12/11/2014


 http://fonaklas.blogspot.gr/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...